Flanel opět jede!

Newton Flanel LI 1

V prosinci naše systémy zaznamenaly nebývalý trend u jednoho produktu. A také top influencera… 😁

O flanelových košilích se v několika nedávných příspěvcích zmínil Petr Pavel a způsobil tak nejen na sociálních sítích zvýšení zmínek spojených s flanelkami. Generálu Pavlovi se tak podařilo do komunikační kampaně dostat virálně velice úspěšný prvek. „Nejen svým voličům dal Pavel možnost se s ním jednoduše identifikovat a z (ne)obyčejného kusu oblečení vytvořil něco jako svůj trademark,“ říká náš analytik a expert na data David Kursa.

Jak se vyvíjely zmínky o flanelkách za poslední tři roky?

Nicméně ve sledovaném období tří uplynulých let nebyl jediný. V listopadu 2020 se o flanelovém pyžamu zmínil v jednom ze svých videí i Andrej Babiš. Trend „flanelu“ tím v příspěvcích a komentářích na sociálních sítích poskočil nahoru, ale zdaleka ne tolik, jako u Petra Pavla v období jeho prezidentské kampaně.

V prosinci 2022 vyzval Petr Pavel svého oponenta Andreje Babiše, aby se na videu s kočkou po jeho vzoru oblékl také do flanelu. Na instagramu je to jeho historicky nejúspěšnější post a ve flanelové košili na sociálních sítích dále vystupuje. Jeho podporovatelé se nyní také často šatí do flanelových vzorů.

Podobný potenciál mohl mít snad jen karavan Andreje Babiše, ale z hlediska komunikace zůstal nevyužit,“ dodává David s tím, že flanelová košile se tak v době prezidentské volby stala symbolem určité preference, podobně jako v USA červená kšiltovka na hlavě Donalda Trumpa.
Asi nikdo nebude vybírat budoucího prezidenta podle oblečení, ale žádnému z ostatních kandidátů se podobný kousek v aktuálních volbách nepodařil. A když to ukazuje nejen pocit, ale i tvrdá data, musíme tomu dát palec nahoru. 🤗

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!