FAQ – Frequently Asked Questions

Note: You can find the english version of this article here.

Přišli jste do aplikace NewtonOne Nové Generace poprvé a nevíte si rady s jejím používáním? Používali jste starší verzi aplikace a nyní hledáte Vaše oblíbené funkce? Toto téma je přesně pro Vás.

Kde najdu „Archiv“ a „Monitoring“?

V nové generaci NewtonOne je základním stavebním kamenem sloučení Archivu a Monitoringu pod jedinou záložku – Přehled.

Pokud tedy chcete vyhledávat ve svých monitorovaných tématech (více o nich najdete zde), stačí na libovolné téma zafiltrovat, případně přidat další klíčová slova:

Pokud chcete naopak vyhledávat v archivu, stačí téma z vyhledávacího pole odstranit (kliknutím na ikonku křížku u tématu ve vyhledávacím poli):

V exportu chybí šablony, které jsem používal dříve. Kde jsou?

V aplikaci NewtonOne NG je v tuto chvíli pět přednastavených šablon exportu. Šablony můžete i v případě potřeby jakkoliv upravit a uložit jako vlastní (tedy tak, jak můžete být zvyklí z původní generace aplikace). Šablony mají vždy specifický design, který v tuto chvíli nelze uživatelsky upravit.

Pokud potřebujete převést některý styl šablony z původní generace (který jste využívali) do nové, prosím, kontaktujte nás na adrese help@newtonmedia.cz.

Po každém načtení aplikace musím znovu nastavit období. Lze nějak uložit?

Nejprve klikněte v pravém horním rohu na ikonku se svými iniciály a poté klepněte na Nastavení účtu. V nastavení vyberte z levého panelu Výchozí filtry a vyberte požadované hodnoty (například „Posledních 48 hodin“, co se období týče). Tento čas bude reflektován po každém načtení aplikace.

Upozornění: Pokud přistupujete do aplikace ze záložky v prohlížeči, ověřte, že se v její adrese nachází pouze https://app.newtonmedia.eu/. Pokud adresní řádek obsahuje i další znaky (zpravidla za lomítkem), prosím, smažte je – v opačném případě nebude časový filtr reflektován.

Co jsou Události, Mediabase a další?

V nové generaci je (v porovnání s původní generací) množství nových funkcí, které zefektivňují vhled do dat Vašeho mediálního světa: Události slouží k zjištění souvislostí v mediálním světě, Mediabase je mediální databáze autorů s možnostmi jejich zobrazení na základě cílových skupin, zaměření či sociodemografických údajů.

Veškeré další informace o nich naleznete v konkrétních sekcích naší dokumentaci zde.

Pokud Vás zajímají detaily, velmi rádi Vás osobně (či online) proškolíme a ukážeme všechny možnosti aplikace – napište nám na adresu help@newtonmedia.cz.

Kde a jak si uložím vyhledávaný dotaz?

V původní generaci jste měli možnost uložit si své vyhledávání formou záložky – uloženého dotazu. Tradiční uložené dotazy byly v aplikaci NewtonOne NG nahrazeny tvorbou témat. Téma dokáže nejen plnohodnotně zastát funkci uloženého dotazu, díky širokým možnostem nastavení a sledování nových zpráv umí i mnohem víc. Bližší informace o využívání a tvorbě vlastních témat naleznete v tomto příspěvku.

Mohu Vás kontaktovat?

Určitě, rádi Vám pomůžeme! Kontaktovat nás můžete prostřednictvím chatu (bublina v pravém dolním rohu), telefonu (+420 725 761 257) či e-mailu (help@newtonmedia.eu).

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!