Ekonomické fórum 2014 v polské Krynici: NEWTON Media bude sdílet zkušenosti z oblasti analýz médií

newton CMYK varianta01 4

Varšava/Praha – NEWTON Media je mediálním partnerem Ekonomického fóra v lázeňském městě Krynica-Zdrój v Polsku (2. – 4. 9. 2014). Současně se budou představitelé NEWTON Media aktivně účastnit dvou panelových diskusí zaměřených na témata “Kolik stojí pirátství? Ekonomické a sociální důsledky krádeže duševního vlastnictví” a "Internet věcí. Jaká bude síť budoucnosti?”

NEWTON Media bude zastoupena paní Petrou Mašínovou, generální ředitelkou (CEO) NEWTON Media, paní Magdalenou Horánskou, CEO NEWTON Media Polsko a panem Andrzejem Kubalakem, obchodním ředitelem NEWTON Media Polsko. Panely na fóru Krynici, na nichž bude zastoupena společnost NEWTON Media, se uskuteční 2. září 2014 a budou se jich účastnit tito panelisté:

PANEL: “Kolik stojí pirátství? Ekonomické a sociální důsledky krádeže duševního vlastnictví.”

Jacek Socha, partner, PwC Poland
Petra Mašínová, CEO, NEWTON Media, ČR
Julien Verley, CEO, ITI Neovision/nc+ Platform nc+, Francie
Dominik Libicki, CEO, Cyfrowy Polsat SA, Polsko
Robert Gwiazdowski, prezident centra Adama Smithe, Polsko
Roman Dmowski, státní podtajemník, Ministerstvo pro administrativu a digitalizaci, Polsko
Maciej Maciejowski, člen vedení, TVN SA, Polsko

PANEL: "Internet věcí. Jaká bude síť budoucnosti?“

Rafał Trzaskowski, Ministr pro administrativu a digitalizaci, Polsko
Grzegorz Sadowski, týdeník Wprost, Polsko
Petra Mašínová, CEO, NEWTON Media, ČR
Paweł Jaguś, CEO, Qumak S.A., Polsko
Robert Bednarski, CEO, Onet.pl Group, Polsko
Michał Kobosko, šéfredaktor, Project Syndicate, Polsko
Piotr Nowak, CEO, Nowak Holding, Polsko

NEWTON Media je největší středoevropský poskytovatel služeb mediálního monitoringu a analýz s tradicí, sahající do roku 1995. Společnosti NEWTON působí v ČR, na Slovensku a v Polsku a pomáhají svým klientům posílit jejich konkurenceschopnost prostřednictvím služeb s přidanou hodnotou. Monitoring a analýzy NEWTON Media pokrývají oblast “tradičních” médií i sociálních sítí. Klienti rovněž využívají služby včasného varování při krizové komunikaci, monitoring reklamy i trénink v oblasti sociálních sítí. Analytický tým NEWTON media je složen z vysoce kvalifikovaných profesionálů a pracuje v souladu s přísnými mezinárodními standardy sdružení AMEC. NEWTON Media poskytuje služby s přeshraničním a vícejazyčným přesahem. Společnosti NEWTON jsou členy mezinárodního sdružení FIBEP a sdílejí mediální obsah s dalšími agenturami v oblasti mediálního monitoringu z celého světa.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!