DATA A INSIGHT Z VÝCHODNÍ EVROPY.

Navrh bez nazvu 3

NEWTON MEDIA ÚZCE SPOLUPRACUJE S UKRAJINSKOU LOOQME

Praha, 8. února, 2023

„Spoluprací s LOOQME jednak rozšiřujeme datovou základnu, ale především dokážeme poskytnout to, na čem jsme si vždy dávali záležet – porozumění a interpretaci dat. Za poslední rok jsme klientům pomáhali s řadou případů krizové komunikace v souvislosti s válečným konfliktem, ale také s hledáním a analýzou příležitostí přímo na Ukrajině“, vysvětluje hlavní přínosy partnerství (nejen) pro české klienty Petr Herian, předseda představenstva společnosti Newton.

„Newton Media a LOOQME tvoří silný technologický multiproduktový tým“, říká za LOOQME Oksana Kononova, generální ředitelka společnosti. „Spolupráce a sdílení zkušeností nám umožní rychlejší vývoj produktu a bezproblémovou práci navzdory válečným podmínkám. Mezi důležité výhody patří také lepší porozumění trhu EU.“

Petr Herian, předseda představenstva společnosti Newton

Herian zároveň zdůrazňuje, že vůle a chuť prohloubit spolupráci nebyla založena jen
na byznysovém pohledu. České firmě s více jak 27letou historií šlo v první řadě o prohloubení vazeb a pomoc kolegům z oboru. „Tak jako velké množství lidí a firem napříč Evropou, i my hledali cestu, jak pomoci. Spolupráce s LOOQME se pro nás, mimo řadu dalších aktivit, stala jedním z hlavních pilířů, jak můžeme přispět firmám zvládnout krizové období“, říká Herian.

Produkty LOOQME stejně jako produkty Newton Media pomáhají firmám sledovat reputaci, pochopit a měřit dopad komunikace na obchodní výsledky a efektivně plnit cíle spojené
se sledováním a analýzou mediálního prostoru.

Partnerství mezi oběma společnostmi je další z mezinárodních spoluprací, kterou se Newton Media snaží zjednodušit práci svým klientům. Nedávno tak firma např. oznámila spojení
s irskou Media HQ, která se specializuje na analýzu a distribuci tiskových zpráv a sdělení.

O společnosti NEWTON Media, a. s.

Společnost Newton Media je lídrem Media Inteligence služeb na evropském trhu. S pomocí rozsáhlé databáze monitorovaných zdrojů, důsledného data miningu a komplexních analýz tradičních i digitálních médií pomáhá zlepšovat komunikační strategie velkým korporacím, institucím a firmám, stejně jako ministerstvům nebo neziskovým organizacím. Produktovému portfoliu dominuje trojice základních služeb, která tvoří logický řetězec: monitoring, archiv a analýzy.

O společnosti LOOQME Platforma LOOQME monitoruje sociální sítě i tradiční média. Přední ukrajinská společnost, která poskytuje služby svým klientům z více než 40 odvětví. Nabízí monitoring v mnoha jazycích z více než 40 zemí a řadu profesionálních analytických produktů. V roce 2021 získala ocenění „The Best Martech Solution at the 2021“ na NEW TECH AWARDS.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!