Další vítězství v mezinárodním tendru pro NEWTON Media

ecdc_vyhra
Společnost NEWTON Media si připsala další velký úspěch na poli zahraničního monitoringu médií a mediálních služeb. Po čtyřech letech úspěšné spolupráce opět zvítězila v zahraničním tendru Evropského střediska pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC).

Tato agentura Evropské unie, jejímž úkolem je pomáhat chránit Evropu před hrozbou infekčních nemocí prostřednictvím odborného poradenství, zahájila spolupráci s NEWTON Media již v roce 2020. Po uplynutí čtyřletého období zakončeného novým mezinárodním tendrem můžeme s hrdostí oznámit, že jsme opět uspěli v konkurenci devíti vysoce kvalitních nabídek jiných evropských monitorovacích společností. Nabídka NEWTON Media získala v kritériu kvality plných 100 bodů ze 100 možných, na což jsme velice pyšní a ukazuje to naše naprosté profesionální porozumění potřebám a cílům ECDC. 

Nad rámec stávajících služeb, kdy ECDC poskytujeme monitoring tištěných médií, online zdrojů, zpráv tiskových agentur a specializovaných zdravotních publikací, se naše působnost nově rozšíří i na sledování televizních a rozhlasových vysílání a sociálních sítí. Nadále budeme rovněž poskytovat kvartální, tématické a roční kvalitativní a kvantitativní analýzy, které týmu ECDC poskytují tolik potřebnou zpětnou vazbu pro vytváření dlouhodobých strategií.  

Kromě Evropského střediska pro prevenci a kontrolu nemocí spolupracuje NEWTON také s dalšími orgány a agenturami Evropské unie, jako jsou Evropská komise, Evropská agentura pro životní prostředí (EEA), Agentura pro spolupráci energetických regulačních orgánů (ACER), Evropský úřad pro bezpečnost potravin (EFSA) a Evropský institut pro rovnost žen a mužů (EIGE). 

Mimo struktur EU ale poskytuje NEWTON Media zahraniční monitoring i celé řadě soukromých firem. Proč by i vaše společnost měla využívat zahraničního monitoringu se můžete dočíst v článku Mějte přehled o zahraničních médiích – snadno a bez námahy | NEWTON Media.  

Čtěte také

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

telefon kresba

Jdeme na to!