Customer Care/ Client Servis

Náš nový kolega nebo kolegyně musí mít  pozitivní vztah k technologiím, nesmí se bát analyticky přemýšlet, musí umět sebevědomě komunikovat s klienty a kreativně přistupovat k požadavkům od nich. K novým výzvám a úkolům musí přistupovat systematicky a hlavně pozitivně (pozitivně jako pozitivně, né pozitivně jako pozitivně 🙂

Mezi denní činnosti této pozice patří:

  • Komunikace s klienty a nastavování našich služeb dle jejich potřeb  
  • Podpora Sales týmu
  • Příprava smluvní dokumentace a příprava podkladů pro výběrová řízení
  • Kontrola realizovaných obchodních případů
  • Testování funkcí naší aplikace a následný feedback do týmu Produktu

.. A co se týče firemní kultury,  je jednou z oblastí, na kterou jsme patřičně hrdí. Víme, že pravou atmosféru tvoří správní lidé, a proto při výběru nových kolegů a kolegyň přikládáme velkou váhu jejich charakteru. Neřídíme společnost direktivně, ale dáváme si vzájemně prostor se k jednotlivým cílům či projektům v rámci společnosti vyjádřit. Jak správně říkáme „někdy je to trochu punk, ale stojí to za to“.

Zdravíme a těšíme se na tvé CVčko 🙂

Za Newton Veronika a Michal s celým týmem Customer Care 🙂   

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!