Customer care a community management na sociálních sítích – nutné zlo nebo příležitost pro značky?

Customer care a community management na sociálních sítích – nutné zlo nebo příležitost pro značky? Online workshop_Newton Media

Postěžovat si na Facebooku na špatnou zkušenost s produktem či službou – to udělal asi každý z nás. Ale jak reagují firmy a značky?
Zákaznická péče je často Popelkou mezi povinnostmi správců sociálních sítí. Robotické odpovědi z manuálu („děkujeme za podnět“), které frustrují zákazníky snad víc než ignorace. Nedostatek empatie a neschopnost aktivně se zpětnou vazbou pracovat – které mohou být tím prvním, co najdou potenciální zákazníci, když se budou dívat na hodnocení a recenze.
Oproti tomu ukázky toho, jak i špatná zkušenost zákazníka může být příležitostí dokázat mu, že vám to není jedno – což může původní negativní dojem úplně otočit.

Co vše se na online workshopu dozvíte?

  • Proč je customer care na sociálních sítích důležitá?
  • Udělali si stránku, ale psali jim tam lidé – aneb na rychlosti záleží.
  • Proč je dobré mít manuál – a proč je dobré se jím neřídit.
  • Úloha, postavení a odpovědnost specialisty zodpovědného za customer care na sociálních sítích v kontextu týmu i firmy.
  • Krizová komunikace – kdy končí legrace a věci se přelévají mimo sociální sítě.
  • Boj s trolly – mazat, skrývat a jde to vůbec vyhrát?
  • Jak z naštvaného uživatele udělat brand ambassadora díky kvalitnímu community managementu.
  • Nechte to na svých fanoušcích – Community driven marketing, vytváření komunit okolo značky.
  • Specifika různých sociálních sítí, rozeznávání influencerů – aneb nejsme si všichni rovní.
  • Social media monitoring – sociální sítě nejsou jen „vaše profily“, ale celý svět tam venku.

To vše postavené na spoustě příkladů.

Lektor: O svoje bohaté zkušenosti se podělí Adam Zbiejczuk z agentury Influencer.cz, který se věnuje sociálním sítím profesionálně od roku 2007, měl na starosti diskusní mFórum v mBank, šest let řešil community management pro BMW Česká republika a customer care považuje za „zlatou disciplínu“ sociálních sítí.


  • Datum: čtvrtek 4. listopadu 2021 od 10:00 h
  • Doba trvání: 2 hodiny
  • Kapacita je omezená.
  • Uzávěrka přihlášek: 28. října 2021
  • Zvýhodněná cena: 800 Kč (s DPH)

Registrace na online workshop

Po registraci Vám na e-mail dorazí podklady k zaplacení a další postup.

Čtěte také

Zaškrtnutím tlačítka, vyplněním a odesláním údajů kontaktního formuláře vyjadřuji svůj výslovný souhlas se zpracováním mých osobních údajů v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů společnosti NEWTON Media, a.s., se sídlem Praha 4, Na Pankráci 1683/127, PSČ 14000, Česká republika, IČO: 28168356, zapsané v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou B 12446 v rozsahu uvedeném v tomto kontaktním formuláři za účelem šíření obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Společnost NEWTON Media, a.s. Vás může telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu informovat o produktech a službách, které nabízí a požádat Vás o spolupráci. Souhlas je udělen na dobu neurčitou nebo do odvolání tohoto souhlasu. Zpracovatelem osobních údajů bude společnost NEWTON Media, a.s. Máte mimo jiné právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na opravu osobních údajů, právo být informován o způsobu zpracování osobních údajů právo a právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údaj v případě pochybností o zpracování těchto údajů v rozporu se zákonem. Osobní údaje nebudou v žádném případě poskytnuty třetí straně a bude s nimi nakládáno důvěrně.

Zavřít