Customer care a community management na sociálních sítích – nutné zlo nebo příležitost pro značky?

webinar web

Postěžovat si na Facebooku na špatnou zkušenost s produktem či službou – to udělal asi každý z nás. Ale jak reagují firmy a značky?
Zákaznická péče je často Popelkou mezi povinnostmi správců sociálních sítí. Robotické odpovědi z manuálu („děkujeme za podnět“), které frustrují zákazníky snad víc než ignorace. Nedostatek empatie a neschopnost aktivně se zpětnou vazbou pracovat – které mohou být tím prvním, co najdou potenciální zákazníci, když se budou dívat na hodnocení a recenze.
Oproti tomu ukázky toho, jak i špatná zkušenost zákazníka může být příležitostí dokázat mu, že vám to není jedno – což může původní negativní dojem úplně otočit.

Co vše se na online workshopu dozvíte?

  • Proč je customer care na sociálních sítích důležitá?
  • Udělali si stránku, ale psali jim tam lidé – aneb na rychlosti záleží.
  • Proč je dobré mít manuál – a proč je dobré se jím neřídit.
  • Úloha, postavení a odpovědnost specialisty zodpovědného za customer care na sociálních sítích v kontextu týmu i firmy.
  • Krizová komunikace – kdy končí legrace a věci se přelévají mimo sociální sítě.
  • Boj s trolly – mazat, skrývat a jde to vůbec vyhrát?
  • Jak z naštvaného uživatele udělat brand ambassadora díky kvalitnímu community managementu.
  • Nechte to na svých fanoušcích – Community driven marketing, vytváření komunit okolo značky.
  • Specifika různých sociálních sítí, rozeznávání influencerů – aneb nejsme si všichni rovní.
  • Social media monitoring – sociální sítě nejsou jen „vaše profily“, ale celý svět tam venku.

To vše postavené na spoustě příkladů.

Lektor: O svoje bohaté zkušenosti se podělí Adam Zbiejczuk z agentury Influencer.cz, který se věnuje sociálním sítím profesionálně od roku 2007, měl na starosti diskusní mFórum v mBank, šest let řešil community management pro BMW Česká republika a customer care považuje za „zlatou disciplínu“ sociálních sítí.


  • Datum: čtvrtek 4. listopadu 2021 od 10:00 h
  • Doba trvání: 2 hodiny
  • Kapacita je omezená.
  • Uzávěrka přihlášek: 28. října 2021
  • Zvýhodněná cena: 800 Kč (s DPH)

Registrace na online workshop

Po registraci Vám na e-mail dorazí podklady k zaplacení a další postup.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!