Prestižní AMEC International Summit 2015 se letos koná ve Stockholmu 3. a 4. června

AMEC

Ve dnech 3. a 4. června 2015 se uskuteční AMEC Stockholm Summit 2015, již 8. ročník největšího mezinárodního setkání zabývajícího se měřením a vyhodnocováním efektivity komunikace.  

Letošní ročník nese název Winning the Game – from local silos to global integration a je věnován problémům a výzvám, jimž čelí značky, které chtějí vstoupit na globální trh. Ve dvou dnech se v panelových diskusích představí více než 50 zástupců společností působících v oboru analýz, měření a vyhodnocování komunikace i jejich největší klienti, kteří se podělí o své zkušenosti, ověřené postupy i náměty na nové modely evaluace a exekuce komunikačních strategií.

AMEC International Summit je nejen nejrespektovanější událostí svého oboru, kde se rodí nové způsoby výzkumu komunikace a posouvají se hranice těch současných, ale také mimořádnou příležitostí pro navázání mezinárodních obchodních partnerství.

Tato stránka summitu je letos ještě umocněna nově zařazenou částí programu, která je přímo určena k setkání s novými obchodními partnery a koná se v předvečer AMEC Stockholm Summitu 2015, 2. června 2015.

Pro více informací si prohlédněte web summitu, kde se až do pátku 30. 4. můžete registrovat s výraznou slevou.

 

 

Čtěte také

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

telefon kresba

Jdeme na to!