Breakfast Brief – čtěte jen to nejdůležitější

break 18987 640

Společnost Newton Media, a. s., největší nadnárodní středoevropská společnost monitorující mediální trh, připravila na začátek roku novou informační službu, která poskytuje v anglickém jazyce aktuální přehled nejdůležitějších informací z českého tisku.

„Informační služba Breakfast Brief zajistí komplexní přehled událostí převážně ze světa bysnyzu, ekonomiky a politiky. Je ideálním řešením pro všechny, kteří potřebují být pravidelně a včas informováni o nejdůležitějších tématech bez ohledu na to, zda jsou v kanceláři či na cestách,“ upřesňuje Tomáš Beránek, produktový specialista NEWTON Media.

Jednostránková struktura Breakfast Briefu umožňuje snadnou orientaci v textu a rychlý přístup k požadovaným informacím. Uživateli je doručován e-mailem ve formátu PDF, současně je pod jeho jménem a heslem k dispozici na webové adrese.

„Souhrnného zpravodajství, na jehož tvorbě se podílí odborný tým analytiků, obsahuje profesionální anotace rodilých mluvčích. Webové prostředí umožňuje přistupovat k archivu, exportovat vybraná data ve formátu DOC nebo v datech vyhledávat. Uživatel si tuto službu může také objednat on-line na www.breakfastbrief.cz,“ doplňuje Tomáš Beránek.

Breakfast Brief byl spuštěn 7. ledna a je již plně v provozu a zařazen v nabídce společnosti.

NEWTON Media, a. s., je největší nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. Dodává v elektronické podobě plný obsah zpráv z tisku (novin, časopisů), zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a. s., vlastní nejbohatší archiv plných znění sahající až do roku 1993. Informace zpracovává na vysoké profesionální úrovni a poskytuje celou paletu služeb založenou na práci s nimi. NEWTON Media, a. s., poskytuje klasický monitoring, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, oborové výběry, manažerské produkty, zprávy včasného varování a další služby. NEWTON Media, a. s., nabízí široké služby vydavatelům.

Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Standardně je nabízen zkušební provoz zdarma pro prověření vysoké úrovně služeb NEWTON Media, a.s. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie, které byly vyvinuty na míru naší společností, umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!