Agentura REUTERS – nový smluvní partner společnosti NEWTON Media

reuters newton media

Společnost NEWTON Media, a. s., nadnárodní středoevropská společnost monitorující mediální trh, uzavřela nově smluvní partnerství s prestižní zahraniční agenturou REUTERS. Svým klientům tak nabízí další nový zdroj informací, který jim zajistí aktuální, unikátní a důvěryhodné zprávy z celého světa. Servis agentury Reuters je nepostradatelný pro velké bankovní domy, finanční instituce, firmy se zahraniční účastí, PR agentury.

„Zpravodajský a informační servis agentury REUTERS zajistí odběrateli možné podklady pro strategické rozhodování, přispěje ke zvýšení jejich prestiže a zisku. Je určen všem, jejichž úspěch závisí na kvalitních informacích ze stěžejních oblastí, mezi které patří finance, ekonomika, akciové trhy. Naši klienti tak mají zajištěn maximální přehled o dění na českých i světových kapitálových trzích, v politice i ve firmách,“ doplňuje Eva Eliášová, obchodní a marketingová ředitelka společnosti NEWTON Media.

Zájemci o toto zpravodajství si mohou vybrat ze dvou okruhů, které jsou v anglickém jazyce, Reuters World Service a Reuters European Business News Service. V českém jazyce je poskytován Reuters European & Slovak Domestic Financial News Service.

Reuters je jednou z nejstarších zpravodajských agentur, která byla založena Paulem Juliem Reutrem v Londýně v roce 1851. V současnosti je největší mezinárodní agenturou, která poskytuje celosvětové zpravodajství z oblasti:

  • investic a finančního poradenství
  • technologií
  • průmyslu
  • obchodu
  • dopravy
  • energetiky
  • osobních financí, akciových trhů
  • zdravotnictví, vědy
  • médií nebo telekomunikací.

„Klient se tak stává součástí elitní skupiny, která má zajištěn každodenní vysoký standard informací,“ dodává Monika Oweyssi, výrobní ředitelka společnosti NEWTON Media.

Čtěte také

1x2
Blog

Sportovci vs. média

Kdo vyjde z mediálního klání jako vítěz?

Rok 2024 je skutečně nabitý sportovními událostmi. Sotva jsme se vzpamatovali z nezapomenutelného hokejového šampionátu, hned tu máme fotbalové EURO. A další velký sportovní svátek začíná zanedlouho ve Francii…

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!