Agentura REUTERS – nový smluvní partner společnosti NEWTON Media

reuters newton media

Společnost NEWTON Media, a. s., nadnárodní středoevropská společnost monitorující mediální trh, uzavřela nově smluvní partnerství s prestižní zahraniční agenturou REUTERS. Svým klientům tak nabízí další nový zdroj informací, který jim zajistí aktuální, unikátní a důvěryhodné zprávy z celého světa. Servis agentury Reuters je nepostradatelný pro velké bankovní domy, finanční instituce, firmy se zahraniční účastí, PR agentury.

„Zpravodajský a informační servis agentury REUTERS zajistí odběrateli možné podklady pro strategické rozhodování, přispěje ke zvýšení jejich prestiže a zisku. Je určen všem, jejichž úspěch závisí na kvalitních informacích ze stěžejních oblastí, mezi které patří finance, ekonomika, akciové trhy. Naši klienti tak mají zajištěn maximální přehled o dění na českých i světových kapitálových trzích, v politice i ve firmách,“ doplňuje Eva Eliášová, obchodní a marketingová ředitelka společnosti NEWTON Media.

Zájemci o toto zpravodajství si mohou vybrat ze dvou okruhů, které jsou v anglickém jazyce, Reuters World Service a Reuters European Business News Service. V českém jazyce je poskytován Reuters European & Slovak Domestic Financial News Service.

Reuters je jednou z nejstarších zpravodajských agentur, která byla založena Paulem Juliem Reutrem v Londýně v roce 1851. V současnosti je největší mezinárodní agenturou, která poskytuje celosvětové zpravodajství z oblasti:

  • investic a finančního poradenství
  • technologií
  • průmyslu
  • obchodu
  • dopravy
  • energetiky
  • osobních financí, akciových trhů
  • zdravotnictví, vědy
  • médií nebo telekomunikací.

„Klient se tak stává součástí elitní skupiny, která má zajištěn každodenní vysoký standard informací,“ dodává Monika Oweyssi, výrobní ředitelka společnosti NEWTON Media.

Čtěte také

IMG 9914
Nezařazené

Společné setkání se zástupci státní správy v Museu Kampa

Ve středu 16. října 2024 jsme se v podvečerních hodinách sešli v krásném prostředí Musea Kampa v Praze ke společnému setkání členů týmu Newton Media a zástupců tiskových a komunikačních oddělení v rámci státní a veřejné správy.

akvizicni kampan 2
Blog

Moderní samospráva: Jak zefektivnit práci s mediálními daty 

Moderní úřad, pokud chce být otevřený a pružně reagovat na podněty veřejnosti, by se měl naučit pracovat s mediálními daty. Ta mu napoví nejen jaká nálada panuje ve společnosti v souvislosti s krajskou politikou, ale také dovolí rychle reagovat na mediální kauzy a PR krize. Kvalitní a pravidelný monitoring médií je zkrátka něco, co by žádný krajský ani městský úřad neměl zanedbat. Jak ale vybrat ten, který Vám poskytne tu nejvyšší přidanou hodnotu?

zálohování 2
Blog

Analýza mediálních výstupů příznivců a odpůrců zálohování 

V posledních letech se ve veřejném prostoru se stále častěji objevuje nové téma, které by mohlo mít celospolečenské dopady, pokud se legislativně prosadí. Řeč je o snaze zavést povinné zálohování PET lahví a hliníkových plechovek od nápojů s cílem zvýšit míru recyklace a opětovné využití již použitých obalů. Vláda sice novelu obalového zákona právě dnes schválila na svém zasedání, nicméně návrh ještě musí projít parlamentem. Proti kampani k zálohování se ale vzedmula i vlna kritiky a odporu vůči změnám v dosavadním systému. Který z těchto dvou táborů zatím vítězí v mediálním prostoru?

šerm (2)
Blog

Do zbraně! Newton zahajuje spolupráci s Českým šermířským svazem

Spojujeme síly s Českým šermířským svazem, prestižní národní sportovní organizací, která se pyšní bohatou historií a řadou úspěchů na mezinárodní scéně. Partnerství přinese inovativní přístupy v oblasti mediálního monitoringu a strategického plánování, které pomohou šermířům efektivněji řídit svou mediální prezentaci a optimalizovat své sportovní aktivity. Společně tak budeme podporovat jak profesionální růst špičkových sportovců, tak i rozvoj mladých talentů.

search
Blog

Funkce vyhledávání: Jak dostat maximum informací z NewtonOne nové generace

I když se snažíme, aby byla práce s naší aplikací NewtonOne nové generace co nejjednodušší, občas se stane, že její uživatelé potřebují poradit. Dnes se proto společně blíže podíváme na zřejmě nejvyužívanější funkci aplikace, a tou je funkce vyhledávání. V tomto článku Vám poradíme, jak s vyhledáváním co nejefektivněji pracovat, abyste z NewtonOne nové generace získali maximum užitečných informací s co nejvyšším přínosem pro Vaši práci. Tak jdeme na to!

Obr koláž titulky
Blog

ESG v médiích: případ olympijských her

Koncept ESG je v posledních letech v médiích skloňován stále častěji. Oproti roku 2019, kdy se v českých médiích termín teprve pomalu představoval, narostlo finanční zhodnocení medializace (tzv. AVE) u zkratky ESG v roce 2023 až na neuvěřitelných 700 mil. Kč. Tento obrovský nárůst publicity je výsledkem nově vzniklé povinnosti firem reportovat podle CSRD směrnice (Corporate Sustainability Reporting Directive), ale také rostoucího zájmu koncových zákazníků, pro které se ESG stává atraktivním tématem.

telefon kresba

Jdeme na to!