Společnost NEWTON Media přizpůsobila organizaci globálním cílům

MG 2739a 1

Věra Lhotská se stala od 1. 1. 2016 generální ředitelkou NEWTONU pro Českou republiku.

Rosteme! Heslo, které si v uplynulém roce vzal NEWTON za své, se začíná naplňovat. Globální CEO NEWTON Media group Petra Mašínová oznámila vstup do mezinárodního byznysu při udržení pozice lídra na trhu v Česku. Novým globálním cílům teď společnost přizpůsobila organizaci vrcholového managementu. Petra Mašínová se bude plně věnovat globálnímu řízení a mezinárodním projektům. Generální ředitelkou NEWTON Media Česká republika je nově Věra Lhotská.

Petra Mašínová uvedla, že NEWTON je připraven pracovat pro globální vedení velkých světových firem, stejně jako pro mezinárodní instituce: ,,Jsem ráda, že NEWTON Media group dospěl do fáze, kdy má všechny předpoklady být konkurenceschopným hráčem na světovém trhu v oblasti ‘media intelligence’ s působností v 8 zemích. Budujeme silnou mezinárodní skupinu založenou na zkušených odbornících s dlouholetou praxí v oboru. Jsem si jistá, že jsme teď připraveni postavit se vedle nejsilnějších hráčů, jakými jsou například Kantar Media nebo Gorkana.”

Řízením aktivit NEWTONU v České republice byla pověřena dosavadní zástupkyně generální ředitelky a šéfka marketingu a mediálních analýz NEWTON Media, a. s., Věra Lhotská. Podobně, jako je tomu v Polsku a na Slovensku, má tedy NEWTON Media v Česku v osobě Věry Lhotské vlastní generální ředitelku. Podle ní je hlavním cílem české části skupiny v roce 2016 ještě více upevnit pozici lídra na českém trhu: „V uplynulém roce jsme se na nové úkoly pečlivě připravovali. Máme dobrý základ a posílili jsme servis pro klienty. Zlepšení péče o zákazníka vychází z detailní znalosti jeho potřeb a jejich naplňování. Připravujeme výrazné zefektivnění našich výrobních procesů, které nám umožní pružněji reagovat na potřeby našich klientů. Jednou z našich hlavních priorit letošního roku je představení nové platformy, kde klienti uvidí relevantní data jak z tradičních zdrojů, tak ze sociálních sítí. NEWTON tak pružně reaguje na měnící se mediální svět a nové technologie.”

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!