✔️ Potřebujeme váš hlas, podpoříte nás? Bojujeme o celkové vítězství v soutěži Český nápad.

img 6715 35e16hB

Dobrý den,

přejeme krásný podzimní den z Newton Media. 🍂

✔️ Máme velikou prosbu. Dáte nám svůj hlas v soutěži Český nápad 2022?

✔️ Připomínáme dnešní webinář s Václavem Truncem. 

✔️Jaký byl KPMG Data Festival? 

Podpoříte nás? 

Rádi bychom s vámi sdíleli radost
vítězství v soutěži TAČR Český nápad 2022 v kategorii governance. Cílem našeho projektu bylo snížit míru infodemie nejen ve vztahu ke COVID-19. O absolutním vítězi s titulem Český nápad 2022 se právě rozhoduje a každý hlas se počítá. Pokud se vám náš projekt líbí, budeme moc vděční za váš hlas. 🙏


Webinář: NewtonOne

Dnes od 14:00 hodin se koná webinář, kterým vás tradičně provede náš zapálený kolega Václav Trunec. 🔥🧯


Byli jsme na KPMG Data Festivalu

Michal Hroneš a David Kursa sklidili úspěch se svojí přednáškou před zaplněnou aulou. A o čem to bylo? 🤩 Mediální data: Jak se orientovat v záplavě informací a co je Kovanda efekt. Na stánku jsme vedle dalších společností, které jsou špičkami ve svém oboru, prezentovali naší aplikaci NewtonOne. 💚

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!