Zbývá posledních pár míst! Workshop: LinkedIn – jak ho vytěžit na maximum

Workshop pozvanka FB post

Přejeme krásný den z Newton Media! Dovolujeme si vám připomenout, že tento týden pořádáme workshop zaměřený na LinkedIn! 💚 Zbývá posledních pár míst! Pokud jste se ještě nepřihlásili, můžete zde.

Kdy to bude?

✔️ Tento čtvrtek 24. 11. 2022 od 13:00 do 17:00 hodin pořádáme workshop na téma LinkedIn – jak ho vytěžit na maximum.

✔️ Workshopem vás provedou Pavlína KvapilováAdam Zbiejczuk.

✔️ Workshop se uskuteční v krásných prostorách galerie DOX na Praze 7.

Co se na workshopu naučíte?

✔️ Představení sociálně sítě LinkedIn

✔️ Nastavení osobního profilu

✔️ Možnosti využití stránek, placených formátů a událostí

✔️ Představení zajímavých osobností

✔️ Obsahová strategie a kreativa

✔️ Interakce a psychologické aspekty

Kdo se o vás postará? 

Pavlína Kvapilová – Pavlína je zkušená konzultantka, bývalá ředitelka divize ČT Nová média, moderátorka, lektorka, producentka a zakladatelka Elegantní Česko.

Adam Zbiejczuk – Adam je spolumajitel agentury Influencer.cz a věnuje se sociálním sítím profesionálně od roku 2007. Customer care považuje za „zlatou disciplínu“ sociálních sítí.

Praktické informace na závěr

✔️ Cena workshopu je 4 990 Kč bez DPH.

✔️ Zbývá posledních pár míst, takže s přihlašováním určitě neváhejte. 🙂

✔️ Přihlašování probíhá přes registrační formulář. Po vyplnění formuláře se vám ozveme s dalšími instrukcemi.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!