Představení funkce PRAVIDLA

uvodni fotky grafika 5

Zdravíme vás z Newtonu!

V posledním předvolebním týdnu vám posíláme aktuální vhled do dění na sociálních sítích obou kandidátů na prezidenta ČR, včetně srovnání času promluv v jedné
z posledních prezidentských debat.

 Bitva o Pražský hrad na sociálních sítích: Pavel jednoznačně vyhrává nad Babišem

Článek o dominanci Petra Pavla na sociálních sítích, ke kterému se vyjádřil

náš expert na data David Kursa.

Srovnání času promluv v jedné z posledních prezidentských debat

Chcete si připomenout nedělní televizní duel obou kandidátů, ale zároveň ho nemůžete nebo nechcete poslouchat? Díky aplikaci Beey si naši kolegové z Newton Technologies pro vás připravili celý záznam a přepis! Můžete si například přehrát jen vybrané pasáže, které na první pohled nedávají smysl, nebo vyhledávat klíčová slova, třeba Polsko a NATO.

Jak vypadaly titulní strany českých deníků před deseti lety, kdy jsme se rozhodovali mezi Milošem Zemanem a Karlem Schwarzenbergem?

Kampaň byla ve finále také vyhrocená, i když jiným způsobem a ne tak výrazně jako dnes. A ukázalo se, že i když jsou titulní strany nejvíce viditelnou částí novin, tak nakonec se více mluvilo o tom, co vyšlo uvnitř jednoho z deníků…

Jak využít funkci Pravidla v naší aplikaci NewtonOne? Podívejte se na naše nové video!

Jaké jsou hlavní funkce aplikace NewtonOne?

  • Anomálie vás informují o prudkém nárůstu neobvyklé aktivity.
  • Alerting & Pravidla vám umožní získat upozornění na zásadní situace.
  • Události, tedy technologie, která umí spojit jednotlivé zprávy z médií tak, že z nich vytvoří aktuální příběh.
  • Mediabase najdete přehlednou databázi novinářů s kontakty, social profily, jejich dosahem, historií
    nebo cílovými skupinami.
  • Chytré vyhledávání – prostřednictvím inteligentního našeptávání s lehkostí najdete hledané produkty, osobnosti, autory, zdroje nebo lokace.
  • Inovovaný dashboard je analytický reporting, který vám umožní vizualizovat data.
  • Samoobsluhu, kde si zvládnete sami objednat všechny naše služby, nazýváme Marketplace

Pokud vám unikl náš minulý newsletter, nevadí! Můžete si ho přečíst zpětně zde.

Děkujeme, že jste dnešní newsletter dočetli až do konce. Těšíme se na viděnou!

Tým Newton Media 💚

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!