NEWTON Media spolupořádá PR Brunch, uskuteční se 4.9. v PressCentru ČTK

PR Brunch
Jaké jsou hlavní závěry z PR in Cannes a jsou Barcelonské principy 4.0 revolucí nebo spíše evolucí?

Letos v červnu se v rámci Mezinárodního festivalu kreativity Cannes Lions uskutečnilo setkání lídrů v oblasti komunikace  PR in Cannes, které organizovala agentura PRAM Consulting. Diskuse s mezinárodními experty potvrdily, že bez relevantního a odpovědného měření nemá PR budoucnost. Právě na tuto debatu nyní naváže šestadvacátý PR Brunch, který představí to nejzásadnější, co zaznělo v Cannes, a otevře diskuzi o nové éře měření.

Agentura PRAM Consulting ve spolupráci s ČTK a NEWTON Media pořádá:

PR Brunch #26

Ozvěny z Cannes Lions a Barcelonské principy 4.0

📅 Čtvrtek 4. září 2025
🕘 Od 9:00
📍 PressCentrum ČTK, Opletalova 5, Praha 1

 
Registrace je povinná z důvodu omezené kapacity.

 

Na PR Brunchi vystoupí speciální zahraniční host Richard Bagnall, člen správní rady největší mezinárodní asociace pro měření mediální komunikace AMEC (Association for Measurement and Evaluation of Communication) a vedoucí týmu, který stojí za vznikem nové verze Barcelonských principů. Richard Bagnall se podělí o to, proč a jak se principy proměnily, co přinášejí v praxi a jaké dopady mají pro PR obor i zadavatele.

Seminář tradičně zahájí Patrik Schober z  PRAM Consulting, který představí hlavní závěry z konference PR in Cannes. Dotkne se jak budoucnosti oboru a jeho postavení v rámci jednotlivých organizací, budování důvěry a reputace v době umělé inteligence, či potřebě media relations v budoucnosti.

Společnost NEWTON Media se Barcelonským principům, mezinárodně uznávaným standardům pro měření a hodnocení firemní komunikace a PR, dlouhodobě věnuje. Již v roce 2012 se NEWTON, jako jediná společnost v ČR, stal členem prestižní asociace AMEC. Aktivně se podílel na překladu Barcelonských principů do češtiny i dalších středoevropských jazyků pro trhy, na kterých skupina působí. Magdalena Horánska, stávající CEO skupiny NEWTON Media, spolu s Patrikem Schoberem a Richardem Bagnallem, také zajistili lokální uvedení a medializaci tzv. Barcelonských principů 3.0, uspořádali tematický webinář a přednášeli na Prague Communication academy.

🤝 Těšíme se na vás ve čtvrtek 4. září 2025 od 9 – 11 hodin v PressCentru České tiskové kanceláře, Opletalova 5, Praha 1.

 

Čtěte také

odstavka
Blog

Plánovaná odstávka NewtonOne NG

Vážení uživatelé,

v rámci zvyšování kvality našich služeb proběhne plánovaná údržba systémů. Z tohoto důvodu bude v sobotu 9. srpna 2025 v čase od 7:00 do 19:00 hodin aplikace N1NG dočasně nedostupná.

klíčová_slova
Blog

Jak vybrat klíčová slova pro efektivní monitoring médií

Nejen velké, ale i menší firmy a startupy potřebují mít přehled o mediálním prostředí, ve kterém se pohybují. Nestačí sledovat jen svou značku nebo produkt. Důležité jsou i širší souvislosti a trendy, které mohou ovlivnit jejich podnikání. V tomto článku si ukážeme, jak vybrat správná klíčová slova, aby byl monitoring médií skutečně efektivní a přinášel vám užitečné informace. Pojďme na to.

dira_na_trhu_blog
Blog

Objevte nové obchodní příležitosti díky monitoringu médií

Máte nápad na podnikání, ale nejste si jistí, jestli vás s ním někdo nepředběhl? Pokud hledáte díru na trhu, která by vám umožnila prorazit s novým produktem nebo službou, existuje několik způsobů, jak ji objevit. Najít nové obchodní příležitosti a být o krok před konkurencí je klíčové, a to nejen pro začínající podnikatele, ale i pro zavedené firmy.

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

telefon kresba

Jdeme na to!