NEWTON Dictate získal ocenění AHK Innovation Award

Společnost NEWTON Technologies Adria, chorvatská pobočka NEWTON Technologies se sídlem v Záhřebu a člen skupiny NEWTON Media, získala ocenění AHK Innovation Award od Chorvatsko-německé obchodní a průmyslové komory za speech-to-text technologii NEWTON Dictate v chorvatském jazyce.

Ocenění převzal Marko Poljak, ředitel NT Adria, z rukou Thomase Schultze, německého velvyslance v Chorvatsku. Ten při vyhlášení výsledků zdůraznil řadu praktických výhod, které aplikace NEWTON Dictate nabízí svým uživatelům z řad pracovníků veřejných institucí, podnikatelů i soukromých osob.

„Je nám ctí získat uznání renomované instituce, která svou činností podporuje rozvoj chorvatsko-německých obchodních vztahů a podnikatelských aktivit. Udělená cena nás zavazuje k pokračování v práci na dalším vývoji softwaru NEWTON Dictate a hledání dalších uplatnění této technologie,“ řekl Marko Poljak, ředitel NT Adria.

NEWTON Dictate je počítačový program umožňující automatický převod řeči do textu. Vyznačuje se vysokou mírou přesnosti přepisu a je vhodný nejen pro obchodní korespondenci, ale díky mnoha slovníkům obsahujícím více než milion výrazů z odborné terminologie přináší znatelnou úsporu času také uživatelům ve státní správě, justici, zdravotnictví a dalších oborech.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!