Nejvíce ohlasů na sítích vyvolal novoroční projev Petra Fialy. Prezident Zeman sklidil kritiku za podporu očkování.
Z novoročních proslovů tří nejvyšších ústavních činitelů vzbudil nejvíce ohlasů v sociálních médiích Petr Fiala. Mezi nejvlivnější kritiky premiérova projevu patřili na sítích Tomio Okamura, Andrej Babiš či Alena
Pozornost v českých médiích v roce 2021
Čerstvá Ročenka Marketing a Media je věnována boji o pozornost. Na přání redakce jsme zanalyzovali, s čím byla v končícím roce pozornost nejčastěji v médiích spojována. Patrně pod vlivem němčiny (Beachtung
Třetí dávku odmítá i řada očkovaných. Navzdory pozitivnímu obrazu v mediích.
Téma třetí dávky očkování proti COVID-19 výrazně rezonuje v médiích. Zatímco v tradičních médiích převažují články s pozitivním hodnocením vakcinace, na sítích dominují odmítavé příspěvky, a to i mezi uživateli, kteří
Newton opět bodoval v mezinárodní soutěži AMEC Awards!
Celosvětová soutěž mediálních analytiků AMEC Awards zná své letošní vítěze. V kategorii zaměřené na efektivní plánování, výzkum a evaluaci komunikace bodoval web Infomore.cz, který je společným projektem Fakulty
Prodej Mall Group: jak reagovala česká a polská média?
Začátkem listopadu proběhla médii zpráva, že polská společnost Allegro převezme českého provozovatele e-shopů Mall Group a logistickou firmu WE|DO. Z hlediska hodnoty transakce se jedná o pátý největší
Entity přináší rychlou orientaci v mediálních datech
Přicházíme s dalšími novinkami pro efektivnější práci s mediálními daty. Ve spolupráci se softwarovou společností Geneea jsme vyvinuli entity, které ze souboru článků vybírají nejvíce frekventované výrazy a umožňují tak
Mluvčí prezidenta nejčastěji přeje hezký den, děkuje za podporu anebo kritizuje odpůrce Miloše Zemana.
Tiskový mluvčí prezidenta republiky Jiří Ovčáček nevyužívá svůj účet na Twitteru jen ke sdělování informací, ale spíš ke sdílení svých názorů a rozdmýchání emocí. Za posledních pět
Reakce na kauzu neočkovaného doktora Voráčka ukázaly směřování české debaty o očkování
Newton Media byl společně s Fakultou sociálních věd UK v Praze a Lékařskou fakultou MU v Brně vybrán na shortlist v prestižní mezinárodní soutěži mediálních analytiků AMEC Award 2021. Zaujal s projektem
Volební speciál 3: Značky SPOLU a PirStan se v médiích rychle etablují
Z obou volebních koalic se v průběhu letošního roku těšila o něco větší mediální pozornosti ta druhá: Piráti a Starostové. ODS si ovšem s výjimkou letních prázdnin držela předstih
Potenciál strojového učení pro komunikaci a PR
Michal Hroneš, který má v Newtonu na starosti inovace, se stal v létě členem AMEC Measurement and Evaluation Tech Hubu. Ten se zaměřuje na rozvoj využití technologií pro měření a evaluaci komunikace. Odhaduje
Volební speciál 2: Jak se liší média Andreje Babiše od ostatních titulů?
Za velkou mediální publicitu vděčí Andrej Babiš televizním stanicím TV Nova a ČT 24, z tištěných titulů pak deníkům Právo, Lidové noviny a MF Dnes. Přestože vyznění příspěvků
Volební speciál 1: Babiš a Okamura kralují Facebooku, Twitter je doménou SPOLU.
Z volebních lídrů má nejvíce sledujících na Facebooku předseda SPD Tomio Okamura. Na Twitteru je nejvíc sledován profil premiéra a předsedy ANO Andreje Babiše, dominují mu však příspěvky představitelů