VIDEO: Mediální obraz pod kontrolou

Věra Čarná v rozhovoru pro MEDIAINFO.CZ prozrazuje mimo jiné i to, o co mají aktuálně firmy v rámci mediálních analýz největší zájem, resp. jestli i v rámci tak specifické služby, jakými jsou mediální analýzy, existují nějaké trendy.

Zdroj: Mediainfo.cz

 

Moc a vliv médií dnes již zpochybňuje málokdo. Média dokáží nastolit nová témata pro celospolečenskou diskusi, potlačit ta stávající, vylepšit či naopak výrazně zhoršit image firem, institucí i jednotlivých osobností. Ve svém důsledku tedy působí nepřímo na konkurenceschopnost firem, důvěryhodnost institucí i pověst osobností.  Jak v rozhovoru potvrdila Věra Čarná, vedoucí oddělení mediálních analýz NEWTON Media, díky své flexibilitě mají mediální analýzy široké možnosti využití. Umožňují kontinuálně sledovat množství příspěvků na sledované téma formou pravidelných výstupů a reportů, s úspěchem se též využívají pro objektivní vyhodnocování efektivity PR aktivit nebo pro měření obsahové a názorové vyváženosti médií.

 Zdroj: Newtonmedia

Opravdu dobrá analýza Vám odpoví na otázku:

  • jaké jsou trendy medializace vaší firmy nebo instituce?
  • v jakých tematických souvislostech je vaše firma nebo instituce v médiích uváděna?
  • kde jsou Vaše slabá místa mediální komunikace, na něž je třeba se soustředit?
  • kteří představitelé jsou v médiích s vaší firmou spojováni?
  • kdo se na adresu Vaší společnosti v médiích vyjadřuje a co říká?
  • jak se v médiích odrazila vaše spolupráce s konkrétními médii a novináři?
  • jak si stojí v mediálním světě vaše konkurence?
  • kteří novináři jsou Vám nakloněni a kteří o vaší firmě informují v negativním světle?
  • na která média byste měli zacílit mediální komunikaci?

Zdroj: Newtonmedia

Kvalitní analýza se vyznačuje:

  • prověřenou metodikou hodnocení mediálních příspěvků
  • širokým záběrem analyzovaných zdrojů
  • systematičností
  • přehledností
  • spolehlivostí  vstupních dat i prezentovaných výsledků
  • důrazem na informace, které jsou pro Vás užitečné a zajímavé

Zdroj: Newtonmedia

Zaujalo vás téma mediálních analýz, kontaktujte přímo analyzy@newtonmedia.cz.

Martin Maruniak
autor je novinář
 

 

Čtěte také

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

Pozvanka webinar korporace 1
Blog

Webinář týkající se e-commerce a elektroniky

Na webináři vám Vašek a Vojta představí konkrétní mediální výstupy třech českých firem. Uvidíte využití nejnovějších funkcionalit aplikace NewtonOne nové generace. Vašek a Vojta se zaměří nejen na obecné novinky a zajímavosti, ale také rozeberou mediální data těchto

telefon kresba

Jdeme na to!