Evropská online média a sporty ZOH

Planeta žila v uplynulých dnech zápolením sportovců z celého světa na Zimních olympijských hrách v jihokorejském Pchjongčchangu. Kolegové na Slovensku jako partneři Slovenského olympijského výboru vám přináší srovnání medializace sportů v zemích naší NEWTON Media group. O kterých disciplínách se v online médiích mluvilo nejvíce?

Ve vybraných zemích se online média zajímala nejvíce o lední hokej, alpské lyžování, biatlon a skoky na lyžích. Z jednotlivých zemí pak největší prostor sportům ZOH věnovalo Polsko následované Českem a Slovenskem.

Ledním hokejem žila hlavně online média na Slovensku, v Makedonii, ve Slovinsku, ale také v Česku. V Česku bylo pro online média nejpopulárnějším sportem Alpské lyžování, zejména díky excelentnímu a nečekanému výkonu snowboardistky Ester Ledecké. Boby ovládly online média v Bosně a Hercegovině, Chorvatsku i Srbsku. Biatlon a běh na lyžích nejvíce zaujal média v Polsku, na Slovensku a v Česku.

02-750px.png

Nejvíce zmiňované sporty v online médiích v jednotlivých zemích:

1. Polsko – skoky na lyžích
2. Česko – alpské lyžování
3. Slovensko – lední hokej
4. Slovinsko – skoky na lyžích
5. Bosna a Hercegovina – boby
6. Chorvatsko – boby
7. Makedonie – lední hokej
8. Srbsko – alpské lyžování

11-750px.png

Podívejte se, které sporty byly v online médiích nejoblíbenější a ve kterých země získaly medaile:

10-750px.png

09-750px.png

04-750px.png

08-750px.png

03-750px.png

07-750px.png

05-750px.png

06-750px.png

 Zdroj: www.newtonmedia.sk/sk/novinky/novinky/europske-online-media-a-sporty-zoh

MEDIAINFO

MEDIAINFO
Magazín NEWTON Media, a.s.

Čtěte také

pr_brunch_f2
Blog

26. PR Brunch v ČTK: Specialisté diskutovali AI i měření komunikace

Jak se mění role public relations v době umělé inteligence? A jak přistupovat k měření dopadu komunikace ve světě, kde se důvěra stává vzácnou měnou? Tyto i další otázky rezonovaly na 26. PR Brunchi, který se uskutečnil 4. září v PressCentru České tiskové kanceláře. Akci pořádala agentura PRAM Consulting společně s NEWTON Media a ČTK.

global_trends
Blog

Sledujte globální trendy a využijte je k růstu vaší firmy

V dnešním rychle se měnícím světě už firmám nestačí soustředit se jen na domácí trh. Globální trendy ovlivňují prakticky každý obor, od technologií přes finance až po zákaznické chování. Firmy, které je dokážou včas sledovat a přizpůsobit jim svou strategii, získávají náskok před konkurencí. V tomto článku si ukážeme, jak trendy systematicky sledovat a využít je ve prospěch vašeho byznysu.

narodni_snem_regionu
Blog

Český Krumlov hostil XIX. Národní sněm regionů

Ve dnech 13. a 14. srpna 2025 se v Českém Krumlově uskutečnilo tradiční celostátní setkání představitelů měst, obcí, krajů, sdružení obcí, MAS a regionálních aktérů – Národní sněm regionů. V roce, kdy se konají volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, se sněm zaměřil na strategické otázky směřování veřejné správy, novelizaci zákonů a budoucnost českých regionů. Zástupci NEWTON Media byli u toho.

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

telefon kresba

Jdeme na to!