Jak (a proč) měřit komunikaci: zapojte se do průzkumu PR Metrics Survey 2025

PR Survey Blog
Jak odborníci z oblasti komunikace měří a vyhodnocují výsledky své práce? Které metriky považují za nejpřínosnější a kde naopak narážejí na limity dostupných nástrojů?

Společnost NEWTON Media za přispění agentury Adison vás zve k účasti na mezinárodním průzkumu PR Metrics Survey 2025 regionální studii, která zkoumá, jak komunikační profesionálové měří, vyhodnocují a prezentují výsledky své práce.

Průzkum je otevřen všem profesionálům v oblasti PR a uživatelům media intelligence bez ohledu na velikost společnosti nebo použité nástroje. Ať už působíte v PR agentuře, korporátní komunikaci, veřejné správě nebo neziskovém sektoru, vaše zkušenosti nám pomohou lépe pochopit:

  • Jak se vyvíjí přístupy k měření efektivity komunikace v našem regionu
  • Jaké výzvy aktuálně řeší PR a komunikační týmy
  • Které metriky a nástroje jsou v praxi nejpřínosnější

Proč se zapojit?

✅ Přispějete k rozvoji ověřených standardů měření PR
✅ Získáte přístup k výsledkům průzkumu
✅ Pomůžete formovat budoucí diskuzi týkající se měření a vyhodnocování komunikace

Vyplnění dotazníku vám zabere přibližně 10 minut. Všechny odpovědi jsou anonymní a budou využity pouze pro souhrnné vyhodnocení výsledků průzkumu.

Předem děkujeme, že pomáháte posouvat obor komunikace kupředu a přispíváte k lepšímu porozumění tomu, jak lze komunikaci měřit a jak ji zlepšovat.

Termín pro vyplnění: 20.11.2025

Čtěte také

PF2026 CZ
Blog

Přejeme krásné Vánoce

Vánoce jsou ideální chvílí zpomalit a ohlédnout se za uplynulým rokem.
Děkujeme, že jste byli jeho součástí,
a přejeme Vám krásné a klidné svátky.

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

telefon kresba

Jdeme na to!