Nové vedení NEWTON Media. Zakladatel firmy Petr Herian předsedou představenstva. Petra Mašínová se ujímá pozice generální ředitelky

petr herian nove

Petr HERIAN, většinový vlastník a zakladatel společnosti NEWTON Media, a. s., se s platností od 18. 6. 2014 stal předsedou jejího představenstva.

Petr Herian založil původní společnost NEWTON Information Technology s. s r. o. již v roce 1995. K inovacím, které významně napomohly rozvoji firmy, patří průlomové vytvoření elektronického archivu článků v plném znění. Společnost NEWTON vyvinula také unikátní patentovaný systém na zpracování mediálních obsahů a analýz. Souběžně s podporou růstu NEWTON Media a.s. jako technologicky vyspělé firmy věnoval Petr Herian svou energii také vývoji softwaru pro rozpoznávání a přepis řeči. V roce 2008 založil specializovanou společnost NEWTON Technologies a.s., která dnes v oboru vývoje softwaru pro tvorbu dokumentů pomocí hlasu patří ke špičce. Petr Herian se velmi aktivně věnuje filantropii.

Petra MAŠÍNOVÁ se od 1.7.2014 stala novou generální ředitelkou společnosti NEWTON Media, a. s.

Petra Mašínová má rozsáhlé zkušenosti z oblasti korporátní komunikace, spolupráce s médii a PR. Před nástupem na současnou pozici vedla divizi McCann Communication & Consulting. Její předchozí praxe zahrnuje od roku 2007 pozici ředitelky PR a komunikace společností NWR a OKD. V předchozím období pracovala rovněž jako ředitelka pro evropské fondy v České spořitelně a rozsáhlé zkušenosti získala v rámci práce na Ministerstvu zahraničních věcí ČR a na Stálém zastoupení ČR při EU v Bruselu.

NEWTON Media, a.s., je česká technologická společnost se středoevropskou působností, monitorující a analyzující média na trzích České republiky, Polska a Slovenska s více než 55 miliony obyvatel. V elektronické podobě dodává plný obsah zpráv z tisku, zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a.s., oslaví v příštím roce 20 let své existence. Vlastní unikátní digitální archiv plných znění zpráv, který sahá až do roku 1993. Společnost poskytuje klasický monitoring, monitoring reklamy, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, oborové výběry, zprávy včasného varování, sleduje a analyzuje sociální sítě.

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!