Budoucnost oboru Media Intelligence očima studentů University of Idaho

02 scaled

Jak vidí budoucnost oboru Media Intelligence studenti americké University of Idaho? Společnost NEWTON Media si jako lídra v oboru Media Intelligence ve střední a jihovýchodní Evropě vybrala ke své návštěvě skupina 11 studentů různých bakalářských oborů od PR, politické vědy, přes žurnalistiku, genderová studia, až po software development v doprovodu dvou lektorů.

Vedoucí zahraničního oddělení Lucie Geislerová je seznámila s historií společnosti NEWTON Media, jejími produkty a aktuálními novinkami včetně trendů v oblasti mediálního monitoringu. Následná živá a inspirativní diskuze se zástupci zaměstnanců společnosti o budoucnosti mediálního monitoringu se dotýkala řady oblastí: studenti se zajímali o copyright, proces zpracování dat, otázky ochrany osobních údajů při práci s daty či budoucnost analýz mediálního obsahu. Studenti měli také možnost nahlédnout do zákulisí NEWTON Media.

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!