Monitoring a reporty pro Evropskou komisi

case study eur
Společnost NEWTON Media je významným poskytovatelem monitoringu regionálních médií pro Evropskou komisi.

„Reporty od společnosti NEWTON Media jsou pro nás velmi cenným nástrojem, který využíváme každý den. Usnadňují nám práci a zvyšují její produktivitu, ale hlavně svým zpracováním obsahují skutečnou přidanou hodnotu.”

Michaela Jelínková, tisková mluvčí zastoupení Evropské komise v České republice

V roce 2011 společnost NEWTON Media přijala nabídku jednoho ze členů sdružení FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse) stát se součástí projektu komplexního mediálního monitoringu pro Evropskou komisi.

Po svém vítězství ve výběrovém řízení se stala subdodavatelem Evropské komise zodpovědným za monitorování relevantních mediálních zdrojů v České republice, na Slovensku, v Chorvatsku a ve Slovinsku.

Insight a hodnocení ve špičkové kvalitě

Tým analytiků NEWTON Media poskytuje během posledních čtyř let Evropské komisi dva mediální reporty denně. Denní přehled tisku analyzuje a shrnuje nejdůležitější zprávy v daném dni a regionu, zatímco denní souhrn zpráv poskytuje přehled mediálního pokrytí ve vztahu ke konkrétním tématům.

Tyto reporty umožňují Evropské komisi získat rychlý a vyvážený pohled na hodnotové vyznění či veřejné mínění, týkající se určité události nebo tématu v regionu střední a východní Evropy.

Na žádost Evropské komise jsou reporty navrženy tak, aby enormní množství denních zpráv o Evropské komisi pouze neshrnovaly, ale aby o mediální prezentaci klíčových témat předkládaly co nejpřesnější obraz.

NEWTON Media eviduje 48 oblastí z agendy Evropské komise, mezi která patří:

  • institucionální, rozpočtové a administrativní záležitosti; 
  • vnější záležitosti (obchod, zahraniční vztahy EU, jednání o rozšíření EU);
  • justice, svoboda a bezpečnost; 
  • ekonomické a finanční záležitosti (daně a vnitřní trhy);
  • strukturální politika (regionální politika, energetika a zemědělství);
  • zaměstnanost a sociální politika;
  • bezpečnost potravin a vzdělávání.

Vícejazyčný tým NEWTON Media analyzuje zásadní komentáře, rozhovory a editorialy, které formují pohled na otázku evropské spolupráce. Následně pak české, slovenské, slovinské, chorvatské a maďarské příspěvky předkládá Evropské komisi ve formě souhrnných reportů v anglickém jazyce.

Přehledy dodáváme každý pracovní den do šesté hodiny ranní. Kromě těchto reportů poskytuje NEWTON Media svým klientům zákaznický servis již od čtyř hodin ráno.

Chcete-li se dozvědět více o spolupráci NEWTON Media s Evropskou komisí nebo vás zajímá, jakým způsobem bychom vám mohli být prospěšní, neváhejte nás kontaktovat.

Čtěte také

narodni_snem_regionu
Blog

Český Krumlov hostil XIX. Národní sněm regionů

Ve dnech 13. a 14. srpna 2025 se v Českém Krumlově uskutečnilo tradiční celostátní setkání představitelů měst, obcí, krajů, sdružení obcí, MAS a regionálních aktérů – Národní sněm regionů. V roce, kdy se konají volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, se sněm zaměřil na strategické otázky směřování veřejné správy, novelizaci zákonů a budoucnost českých regionů. Zástupci NEWTON Media byli u toho.

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

klíčová_slova
Blog

Jak vybrat klíčová slova pro efektivní monitoring médií

Nejen velké, ale i menší firmy a startupy potřebují mít přehled o mediálním prostředí, ve kterém se pohybují. Nestačí sledovat jen svou značku nebo produkt. Důležité jsou i širší souvislosti a trendy, které mohou ovlivnit jejich podnikání. V tomto článku si ukážeme, jak vybrat správná klíčová slova, aby byl monitoring médií skutečně efektivní a přinášel vám užitečné informace. Pojďme na to.

dira_na_trhu_blog
Blog

Objevte nové obchodní příležitosti díky monitoringu médií

Máte nápad na podnikání, ale nejste si jistí, jestli vás s ním někdo nepředběhl? Pokud hledáte díru na trhu, která by vám umožnila prorazit s novým produktem nebo službou, existuje několik způsobů, jak ji objevit. Najít nové obchodní příležitosti a být o krok před konkurencí je klíčové, a to nejen pro začínající podnikatele, ale i pro zavedené firmy.

telefon kresba

Jdeme na to!