Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

event_summer
Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky v létě právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

S více než 30 lety zkušeností v mediálním prostředí je NEWTON Media partnerem pro firmy, města, kulturní instituce i státní organizace. Každá akce je jedinečná a naše služby se jí přizpůsobí. Ať už pořádáte menší akci, festival s desetitisícovou návštěvností, nebo chcete zmapovat celou letní sezónu, zajistíme vám přehled o tom, co se o vás píše a říká. Díky našim výstupům budete mít data, která využijete pro komunikaci, strategické plánování i prezentaci před partnery.

Jak vybrat vhodnou službu?

Jsem eventová agentura

Pořádáte akce pro jiné firmy nebo města? Po jejich skončení můžete udělat krok navíc a poskytnout vašemu klientovi i mediální vyhodnocení proběhlé akce, včetně vyhodnocení průniku udržitelných témat (ESG).
Chci vyzkoušet mediální vyhodnocení

Léto je hlavní sezóna pro moje podnikání

V tom případě si zvolte spíše možnost průběžného monitoringu, který bude celou sezónu sledovat, co se o vás a vašich tématech píše v mediálním prostředí. Budete tak vždy o krok před konkurencí a žádná krizová situace vás nezaskočí.
Chci vyzkoušet monitoring médií

Monitoring médií: Vyhodnocení jedné akce i celé sezóny

Chcete vědět, jak se o vaší akci mluví? Nabízíme monitoring médií buď jako jednorázový přehled konkrétní akce, nebo jako průběžné sledování celé letní sezóny. Získáte tak ucelený obraz o tom, co se píše a sdílí – nejen v tradičních médiích, ale i na sociálních sítích, v recenzích nebo diskuzích. Díky našemu archivu získáte možnost porovnat letošní data s předchozími ročníky a sledovat dlouhodobý vývoj medializace. A pokud má vaše akce mezinárodní rozměr, dokážeme zajistit i zprávy ze zahraničních médií včetně překladů.

A protože sázíme na nové technologie, v loňském roce jsme tak jako první na českém trhu uvedli AI asistenta Isaaca, který uživatelům aplikace NewtonOne vytvoří AI souhrny z vybraných mediálních dat efektivně a na jedno kliknutí. 

Mediální analýzy: Podklady pro strategické plánování

Chcete z vaší akce vytěžit maximum? Analytické vyhodnocení proběhlé akce nebo celé sezóny poskytne relevantní data pro ještě lepší rozhodování. Analýzu lze porovnat i s daty z předchozích let, což vám umožní pochopit, co ve vaší strategii funguje, a co ne. Součástí analýzy může být i vyčíslení dosahu medializace vašich partnerů a sponzorů, což může být ideální podklad pro vyhodnocení spoluprací.

A pokud se ve vaší komunikaci věnujete společenské odpovědnosti nebo ekologickým tématům, rádi vám ukážeme, jak tato sdělení v mediálním prostoru rezonovala. ESG v médiích na příkladu LOH v Paříži 2024 jsme například sledovali tady.

mockup mobil

Logoseek: Jasná data pro vaše sponzory

Medializaci partnerů a sponzorů dokážeme vyčíslit i v případech, kdy názvy firem explicitně nezazní v textech, tiskových zprávách nebo mluveném projevu. Díky detekci loga zachytíme i pouhou přítomnost loga, ať už se jedná o obrázek na pódiu, umístění na bannerech nebo třeba na vozech. Kombinace AI vyhledávání a manuální kontroly naším analytikem zajistí vysokou přesnost výstupů. Výsledné finanční vyčíslení vizibility vám poskytne silný argument pro vyjednávání s partnery a sponzory při plánování dalšího ročníku.

Automatické přepisy: Živé titulkování během akce

beelive

Jsou na vaší akci i mezinárodní účastníci? Zajistěte si živé titulkování prostřednictvím služby BeeyLive naší sesterské společnosti NEWTON Technologies, která zajistí okamžitý přepis mluveného projevu do textu a generuje titulky do mobilních zařízení účastníků, včetně automatických překladů z více než 30 jazyků 

Přepisy a titulkování lze navíc využívat i zpětně ve vašem monitoringu v aplikaci NewtonOne v podobě automatického přepisu vlastních videí a audionahrávek. Více informací o novince v tomto článku.

I v létě jsme tady pro vás!

Kontaktujte nás na emailu help@newtonmedia.eu nebo prostřednictvím formuláře na webu pro konkrétní nabídku služeb na míru.

Těšíme se na spolupráci! 

Čtěte také

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

telefon kresba

Jdeme na to!