NEWTON Media na Communication Summitu 2025

nm csummit 2025 (1)
Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

Letos nás návštěvníci mohli najít u našeho nového stánku, kde jsme strávili velmi produktivní (a místy i velmi vtipný!) den naplněný zajímavými rozhovory s ostatními účastníky. V NEWTON fotokoutku vznikla nejedna veselá fotka, losovalo se o ceny a hlavně se rozdávala dobrá nálada. Díky všem, kteří se u nás zastavili! 

Letošní ročník pro nás byl mimořádně inspirativní. Ústředním motivem celé konference se stala důvěra – důvěra v kampaních,  značky i v samotnou komunikaci. Podtitul „Proč mají věřit právě vám?!“ výstižně pojmenovává klíčový problém současného marketingu. V době, kdy publikum zahlcuje nekonečné množství obsahu, je stále náročnější vyniknout – a ještě těžší přesvědčit, že právě vám stojí za to věřit. Na konferenci zazněly ověřené strategie, konkrétní řešení a inspirativní příběhy, které ukazují, jak budovat a udržet důvěru.

spolecna

Na pódiu se pod taktovkou pohotového moderátora Daniela Stacha se svými příspěvky vystřídali zahraniční řečníci zvučných jmen, jako například hvězda Marcus Collins, marketingový stratég a profesor marketingu University of Michigan nebo expert na marketingovou efektivitu Andrew Tindall. Z českých speakerů zaujala  přednáška o důvěryhodnosti médií šéfredaktora Seznam Zpráv Roberta Čásenského, představení komunikační platformy #MeziSvými prostřednictvím Ivy Menclové, Head of Brand Strategy z T-Mobile nebo vnímání světa neurodivergentních lidí v podání Zdeňky Zlatuškové z DENTSU. Celý program se také online titulkoval a překládal z angličtiny do češtiny a naopak pomocí Beey Live naší sesterské společnosti Newton Technologies.

 

Děkujeme organizátorům z Blue Events za spolupráci. Už teď se těšíme na další inspirativní ročník! 

Jak to na letošním Communication summitu vypadalo se můžete podívat v naší fotogalerii.

tmobile
kof
CS 1
Casensky
CS magda
collins
DSC7535
cs
andrew
CS 2

Čtěte také

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

telefon kresba

Jdeme na to!