Další vítězství v mezinárodním tendru pro NEWTON Media

ecdc_vyhra
Společnost NEWTON Media si připsala další velký úspěch na poli zahraničního monitoringu médií a mediálních služeb. Po čtyřech letech úspěšné spolupráce opět zvítězila v zahraničním tendru Evropského střediska pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC).

Tato agentura Evropské unie, jejímž úkolem je pomáhat chránit Evropu před hrozbou infekčních nemocí prostřednictvím odborného poradenství, zahájila spolupráci s NEWTON Media již v roce 2020. Po uplynutí čtyřletého období zakončeného novým mezinárodním tendrem můžeme s hrdostí oznámit, že jsme opět uspěli v konkurenci devíti vysoce kvalitních nabídek jiných evropských monitorovacích společností. Nabídka NEWTON Media získala v kritériu kvality plných 100 bodů ze 100 možných, na což jsme velice pyšní a ukazuje to naše naprosté profesionální porozumění potřebám a cílům ECDC. 

Nad rámec stávajících služeb, kdy ECDC poskytujeme monitoring tištěných médií, online zdrojů, zpráv tiskových agentur a specializovaných zdravotních publikací, se naše působnost nově rozšíří i na sledování televizních a rozhlasových vysílání a sociálních sítí. Nadále budeme rovněž poskytovat kvartální, tématické a roční kvalitativní a kvantitativní analýzy, které týmu ECDC poskytují tolik potřebnou zpětnou vazbu pro vytváření dlouhodobých strategií.  

Kromě Evropského střediska pro prevenci a kontrolu nemocí spolupracuje NEWTON také s dalšími orgány a agenturami Evropské unie, jako jsou Evropská komise, Evropská agentura pro životní prostředí (EEA), Agentura pro spolupráci energetických regulačních orgánů (ACER), Evropský úřad pro bezpečnost potravin (EFSA) a Evropský institut pro rovnost žen a mužů (EIGE). 

Mimo struktur EU ale poskytuje NEWTON Media zahraniční monitoring i celé řadě soukromých firem. Proč by i vaše společnost měla využívat zahraničního monitoringu se můžete dočíst v článku Mějte přehled o zahraničních médiích – snadno a bez námahy | NEWTON Media.  

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!