Další vítězství v mezinárodním tendru pro NEWTON Media

ecdc_vyhra
Společnost NEWTON Media si připsala další velký úspěch na poli zahraničního monitoringu médií a mediálních služeb. Po čtyřech letech úspěšné spolupráce opět zvítězila v zahraničním tendru Evropského střediska pro prevenci a kontrolu nemocí (ECDC).

Tato agentura Evropské unie, jejímž úkolem je pomáhat chránit Evropu před hrozbou infekčních nemocí prostřednictvím odborného poradenství, zahájila spolupráci s NEWTON Media již v roce 2020. Po uplynutí čtyřletého období zakončeného novým mezinárodním tendrem můžeme s hrdostí oznámit, že jsme opět uspěli v konkurenci devíti vysoce kvalitních nabídek jiných evropských monitorovacích společností. Nabídka NEWTON Media získala v kritériu kvality plných 100 bodů ze 100 možných, na což jsme velice pyšní a ukazuje to naše naprosté profesionální porozumění potřebám a cílům ECDC. 

Nad rámec stávajících služeb, kdy ECDC poskytujeme monitoring tištěných médií, online zdrojů, zpráv tiskových agentur a specializovaných zdravotních publikací, se naše působnost nově rozšíří i na sledování televizních a rozhlasových vysílání a sociálních sítí. Nadále budeme rovněž poskytovat kvartální, tématické a roční kvalitativní a kvantitativní analýzy, které týmu ECDC poskytují tolik potřebnou zpětnou vazbu pro vytváření dlouhodobých strategií.  

Kromě Evropského střediska pro prevenci a kontrolu nemocí spolupracuje NEWTON také s dalšími orgány a agenturami Evropské unie, jako jsou Evropská komise, Evropská agentura pro životní prostředí (EEA), Agentura pro spolupráci energetických regulačních orgánů (ACER), Evropský úřad pro bezpečnost potravin (EFSA) a Evropský institut pro rovnost žen a mužů (EIGE). 

Mimo struktur EU ale poskytuje NEWTON Media zahraniční monitoring i celé řadě soukromých firem. Proč by i vaše společnost měla využívat zahraničního monitoringu se můžete dočíst v článku Mějte přehled o zahraničních médiích – snadno a bez námahy | NEWTON Media.  

Čtěte také

developer_monitoring
Blog

Monitoring médií jako klíčový nástroj pro developery

Realitní trh je dnes vysoce konkurenční prostředí, kde o úspěchu projektu rozhoduje nejen kvalita stavby nebo atraktivita lokality, ale i to, jakou reputaci má developer v očích médií a veřejnosti. Monitoring médií pro developery se tak stává strategickým nástrojem, který pomáhá chránit značku, odhalovat příležitosti a reagovat na hrozby včas.

politix mockup
Blog

Nový portál Politix přináší přehledná politická data

Myšlenka nového portálu vznikla před rokem v jedné českokrumlovské hospodě. U fotbalového zápasu David Pešek a Jan Kysela přemýšleli, proč voliči nemají k dispozici stejné detailní statistiky o politicích, jaké fanoušci znají ze sportu. Z této úvahy se zrodil projekt, který chce být pro politiku tím, čím je Livesport pro sport.

nahled volby
Blog

České parlamentní volby očima zahraničních médií

Parlamentní volby přitáhly pozornost nejen českých médií, ale i zahraničních redakcí. V zahraničních komentářích se objevují překvapivé paralely, odlišné interpretace výsledků i otázky o dalším směřování české politiky.

nm stanek
Blog

ČSOB hostila Týden inovací

Praha se 9. a 10. října 2025 proměnila v centrum evropských inovací. Týden inovací 2025, který letos slavil deset let, je největší evropskou konferencí zaměřenou na inovace a umělou inteligenci. Setkali se zde globální lídři, inovátoři a vizionáři z celého světa.

Fibep_spol
Blog

Ohlédnutí za FIBEP World Media Intelligence Congress 2025

Odborníci na měření médií z celého světa se na přelomu září a října 2025 setkali v německém Düsseldorfu a zástupci NEWTON Media u toho nemohli chybět. Prestižní konference World Media Intelligence Congress, pořádaná mezinárodní asociací FIBEP, přinesla i letos desítky panelů, přednášek a workshopů, které se zaměřily na aktuální trendy v oblasti médií, dat a technologií.

telefon kresba

Jdeme na to!