Pokud vás zaujaly naše workshopy sociálních médií, máme pro vás dobrou zprávu. Vycházíme vstříc vašim přáním a váš nejoblíbenější workshop Krizová komunikace na sociálních sítích – nebojte se problému! v dubnu uspořádáme také v Brně. Inspirativní workshop vedený zkušenými lektory si můžete přijít užít do neformálního prostředí brněnského Impact Hubu. V kreativní atmosféře a v obklopení dobrého jídla načerpáte ověřené tipy a rady na zvládnutí jakékoli nečekané situace.

Blog
Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?
Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?




