Vymývání mozků?

sky

Nová technologie dokáže lidem vysílat reklamu do mozku přes speciální vysílač umístěný na okně vlaku!

 

Zdroj: Sky Deutschland

Sky Deutschland a jeho reklamní agentura BBDO Germany se pokouší reklamu zprostředkovat lidem přímo do mozku. Server BBC v této souvislosti informoval jako o „mluvících inzerátech.“

Cestujícím v hromadné dopravě v Mnichově a Cáchách pustili přes speciální vysílač, tzv. Sky Go Audio Transmitter, umístěný na okně vlaku reklamu, ve které jim doporučovali stáhnout si aplikaci Sky Go do smartphonů a následně sledovat streamované video. Speciální vibrace, které mozek dekódoval, resp. zpracoval jako „audio signál“ se spustily v momentu, když se cestující opřel o okno. Nikdo jiný tuto zprávu nemůže slyšet.

 

 

Zdroj: Sky Deutschland

Originální technologie na principu přenosu zvuku do vnitřního ucha (mimochodem na podobném principu funguje i audiovýstup na „brýlích“ Google Glass) okamžitě vzbudila velkou pozornost, ale také i velmi negativní komentáře. Spotřebitelé ji označili za kontroverzní a vyčítají jí například, že porušuje jejich práva na odpočinek a někteří chtěli dokonce „okno rozmlátit.“

Martin Maruniak
autor je novinář
 

 

Čtěte také

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

dny_ai_2025
Blog

Startuje český festival umělé inteligence DNY AI 2025

Ve dnech 3. až 16. listopadu 2025 proběhne po celé České republice už čtvrtý ročník festivalu Dny AI, největšího setkání odborníků, inovátorů, firem i veřejnosti, které spojuje jedno téma: umělá inteligence pro všechny.

telefon kresba

Jdeme na to!