Vizualizace klíčových dat kampaní

media
Infografiky od NEWTON Media vám pomohou změřit, zhodnotit a řídit dopad vašich kampaní

Rychlý vývoj technologií v oblasti zvané “big data” umožňuje společnostem lépe měřit výkonnost značky a získávat tím komplexní fakta, využitelná pro zvýšení efektivity komunikačních strategií.

Tyto velké objemy dat však podléhají složité analýze, jejíž výsledky je někdy velmi těžké srozumitelně interpretovat akcionářům, vedoucím pracovníkům a influencerům.

NEWTON Media vám proto dodají klíčové informace v sofistikované a přitom přehledné formě. Naše inteligentní vizualizační nástroje vám pomohou v tom, abyste se ve svém “big data” modelu zorientovali a na základě správných informací dospěli k lepším obchodním rozhodnutím.

Měřte, porovnávejte, zvýrazňujte a plánujte

Vizualizace výstupů mediální analýzy od společnosti NEWTON Media vám pomůže:

  • lépe představit vaši kampaň akcionářům, influencerům a veřejnosti;
  • podpořit tým kolem kampaně a inspirovat ho k novým nápadům;
  • vytvářet sdílený a virální obsah, použitelný také v tisku a marketingových materiálech;
  • rychle identifikovat oblasti vhodné pro zlepšení;
  • srozumitelně prezentovat složitá data neodborníkům a influencerům;
  • porovnat nebo zvýraznit libovolné ukazatele nebo hodnoty, jako např.: podíl výskytů v mediálním prostoru, návratnost investice, „příležitost být viděn“;
  • porovnat skutečný výkon oproti stanoveným cílům;
  • získat úplný obraz o konkurenci.

Kromě vizuální analýzy dat vašich komunikačních a PR strategií nabízí NEWTON Media také na zakázku vytvořené analýzy zaměřené konkrétně na vaše odvětví nebo konkurenci. Ty umožňují okamžitý komplexní přehled o tom, jak si vaše společnost nebo značka vede a co je potřeba udělat k jejímu růstu.

Dokážeme vaše data proměnit v silný vizuální nástroj, který pomůže dostat vaše sdělení k té cílové skupině, pro kterou je určeno.

Chcete-li se dozvědět více o vizualizacích dat poskytovaných NEWTON Media k podpoře vašich PR nebo komunikačních strategií, neváhejte nás kontaktovat.

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!