Večerné správy nahradia rozprávky!

rtvs 524

Verejnoprávna Slovenská televízia sa rozhodla, že namiesto večerných správ bude vysielať rozprávky pre deti! Dvojka (druhý program) tak medzi 18:45 až 19:50 bude „exkluzívne“ patriť deťom!

Ilustračné foto, Zdroj: ČTK/Štěrba Martin 2009

Od októbra Rozhlas a televízia Slovenska zásadne mení celé svoje podvečerné vysielanie. Hlavnou zmenou je, že končí s vysielaním paralelných večerných Správ RTVS na Jednotke i Dvojke. Ako informuje Omediach.com, verzia správ vysielaná na druhom programe – bola jedným z mála programov v posunkovej reči. Slovenská televízia sa ale rozhodla, že dá prednosť detskému divákovi.

Správy v posunkovej reči z obrazovky verejnoprávnej Slovenskej televízie ale nezmiznú úplne. „Od 1.októbra pripravuje redakcia spravodajstva samostatný nový formát špecializovaného spravodajstva pre nepočujúcich. Pôjde o 5 minútové Správy v znakovej reči, podobný formát vysiela pre nepočujúcich aj Česká televízia,“ potvrdil Juraj Kadáš z RTVS. Na Dvojke RTVS budú každý deň o 19:55.

Martin Maruniak
autor je novinář

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!