Twitter bude pomáhat při měření sledovanosti televizí

twitter logo

Twitter se pouští do dosud pro něj neznámých vod. Společnost 1. srpna 2013 oznámila partnerství se známou společností na měření sledovanosti Kantar Media.

 

Logo Twitter, Zdroj: Profimedia.cz

Kantar Media spolupráci potvrdila oficiálně na svých internetových stránkách. Záměrem je vytvoření nového balíčku nástrojů na podporu plánování a analýz pro televizní průmysl. První z nových produktů bude komerčně dostupný pro britské televizní společnosti, mediální agentury a zbytek mediální sféry v roce 2014.

„Tyto nástroje budou přinášet sociální televizní data z Twitteru spolu s odborným výzkumem sledovanosti společnosti Kantar Media, čímž umožní televizním společnostem vyhodnotit programy a seriály, efektivněji plánovat promování programů a pomáhat nákupčím a prodejcům reklamního prostoru komplexněji integrovat sociální data do televize jako do součásti mediálního mixu,“ píše se v tiskové zprávě. 

„Rozruch kolem sociálních médií v televizním odvětví stále roste a nabývá na významu. V posledních letech televizní společnosti a podobně i zadavatelé zažívají dynamický růst a zvyšující se rozruch týkající se televizního programování a reklamy. V oblasti sociálních medií je Twitter jediná platforma, která je veřejná, v reálném čase a konverzační. Tyto vlastnosti udělaly z Twitteru jedinečný soubor dat pro účely škálového měření konverzace o TV na sociální síti a přináší nové nástroje pro televizní společnosti, agentury a značky, aby pochopily, a posílily sociální angažovanost v oblasti jejich programování,“ prohlásil v této souvislosti Andy Brown, šéf agentury Kantar Media.

„Televize a Twitter jsou silně komplementární formy médií. Naši uživatelé rádi používají Twitter během sledování televize na to, aby mohli komunikovat a zapojit se do živé společenské konverzace o TV. Tímto způsobem se Twitter stal živým společníkem při sledování televize pro miliony lidí ve Velké Británii a po celém světě,“ dodal COO sociální sítě Twitter Ali Rowghani.
 

Martin Maruniak
autor je novinář
 

 

Čtěte také

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

dny_ai_2025
Blog

Startuje český festival umělé inteligence DNY AI 2025

Ve dnech 3. až 16. listopadu 2025 proběhne po celé České republice už čtvrtý ročník festivalu Dny AI, největšího setkání odborníků, inovátorů, firem i veřejnosti, které spojuje jedno téma: umělá inteligence pro všechny.

telefon kresba

Jdeme na to!