Seriál MOST! v českých médiích. Dycky Most!

most infografika zahlavi scaled

Podívali jsme se na odraz seriálu MOST! v českých médiích. Kdo patřil k největším influencerům seriálu a jak rostl zájem diváků v čase v sociálních i mainstreamových médiích? Prozkoumejte fenomén seriálu v naší mediální analýze. Bude to pro vás nová zkušenost ;) 

Seriál most se stal společenským fenoménem už po odvysílání prvního dílu 7. 1. 2019. Seriál České televize, který se dotýká některých vznětlivých společenských témat a je plný nekorektního humoru, vyvolal obrovskou vlnu zájmu. V naší analýze jsme sledovali pojmy dycky Most, Severka, #DyckyMost, Snědá tíseň a seriál Most v sociálních a mainstreamových médiích. Ohlédněte se s námi za seriálem v infografice níže. Pro zobrazení infografiky klikněte na obrázek níže.

Seriál MOST! v českých médiích. Dycky Most!

Seznam 10 největších influencerů na sociálních sítích:
1. Slevomat
2. ČT24
3. Most!
4. DVTV
5. Česká televize
6. Extra.cz
8. Český rozhlas – Radiožurnál
9. Greenpeace Česká republika
10. Časopis Reflex

Využíváte sociální média pro svůj byznys? Zajímá vás, jak v sociálních médiích efektivně komunikovat a nakopnout tak své podnikání? Napište na ► social@newtonmedia.eu a domluvte si své individuální školení komunikace v sociálních médiích nebo si nechte provést analýzu komunikace vaší značky.

 

MEDIAINFO

MEDIAINFO
Magazín NEWTON Media, a.s.

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!