Ráno je to nejlepší, co můžeme v rádiu dělat!

libor na f1

Pro vedení F1 je moderátor Libor Bouček prý sázka na jistotu. On sám vnímá přesun do rozhlasového prime timu jako kompletní změnu životního stylu. „V rádiu neexistuje nic lepšího než ráno,” říká nová posila Frekvence 1 v rozhoru pro Mediainfo.cz

Foto: Libor Bouček, Zdroj: Lagardère ČR

Jak vnímáte změnu (z vysílání Evropy 2 na Frekvenci 1 – obě rádia patří do skupiny Lagardére) a to přímo do rádio „prime timu“?

Vnímám to jako přirozený posun. Na Evropě 2 jsem zažil nádherných osm let, s tím je spojených 6000 hodin vysílání, dvě svatby a nepřetrhnutelná přátelství. Nicméně ráno je to nejlepší, co můžeme v rádiu dělat. A proto jsem byl nabídkou nadšen. Změnu vnímá tělo zatím pozitivně – je to nový režim, ale přesnější.

A co ten dlouhodobý závazek vstávat brzy ráno a končit de facto v čase, kdy „ostatní lidé“ pouze začínají?

Jak říkám, je to lepší, protože je to systematičtější. A navíc od 10 hodin, po přípravě na další den, mám čas na další práci, na sport, na vzdělávání. A závazek dodržím.

Jak vlastně vypadá váš ranní režim? … kdy vstáváte, jak je to s „dopingem“ bez kterého se neobejdete … a kdy vlastně snídáte?

Snažím se snídat až po vysílání, tedy kolem 10.hodiny. V těch pět ráno je naprosto logickým, a jediným dopingem káva. Bez ní se neproberu.

Ostřílený moderátor asi trému nepociťuje, ale jak je to při takovéto velké změně? „Klepala“ se vám kolena nebo hlas, když jste řekl své první „dobré ráno na F1“?

Byl to nezvyk. Ale ani jeden nádech směrem ke slovu Evropa. Spíš jsem měl obavu, aby mě přijal team, který je skvělý, ale jakmile proběhl první vstup, dorazila logická úleva a nadšení.

Vím, že v ranním vysílání jste jen pár dní, i tak ale prosím, když se Vás zeptám na specifika ranního vysílání, dokážete je už specifikovat?

Je rychlé, musí přinášet co nejvíc informací, musí pobavit a rádia do nich nasazují ty nejlepší koně. A člověk se musí rychle probudit a být co nejdřív v obraze.

Libor Bouček na Frekvenci 1:

Průvodcem programu Probuzení na jedničku! je Libor Bouček od 2. září 2013, a to každý všední den, od pěti do devíti hodin ráno. Nahradil Petra Vágnera, který přechází do odpoledního víkendového vysílání.

Martin Maruniak
autor je novinář

Čtěte také

developer_monitoring
Blog

Monitoring médií jako klíčový nástroj pro developery

Realitní trh je dnes vysoce konkurenční prostředí, kde o úspěchu projektu rozhoduje nejen kvalita stavby nebo atraktivita lokality, ale i to, jakou reputaci má developer v očích médií a veřejnosti. Monitoring médií pro developery se tak stává strategickým nástrojem, který pomáhá chránit značku, odhalovat příležitosti a reagovat na hrozby včas.

politix mockup
Blog

Nový portál Politix přináší přehledná politická data

Myšlenka nového portálu vznikla před rokem v jedné českokrumlovské hospodě. U fotbalového zápasu David Pešek a Jan Kysela přemýšleli, proč voliči nemají k dispozici stejné detailní statistiky o politicích, jaké fanoušci znají ze sportu. Z této úvahy se zrodil projekt, který chce být pro politiku tím, čím je Livesport pro sport.

nahled volby
Blog

České parlamentní volby očima zahraničních médií

Parlamentní volby přitáhly pozornost nejen českých médií, ale i zahraničních redakcí. V zahraničních komentářích se objevují překvapivé paralely, odlišné interpretace výsledků i otázky o dalším směřování české politiky.

nm stanek
Blog

ČSOB hostila Týden inovací

Praha se 9. a 10. října 2025 proměnila v centrum evropských inovací. Týden inovací 2025, který letos slavil deset let, je největší evropskou konferencí zaměřenou na inovace a umělou inteligenci. Setkali se zde globální lídři, inovátoři a vizionáři z celého světa.

Fibep_spol
Blog

Ohlédnutí za FIBEP World Media Intelligence Congress 2025

Odborníci na měření médií z celého světa se na přelomu září a října 2025 setkali v německém Düsseldorfu a zástupci NEWTON Media u toho nemohli chybět. Prestižní konference World Media Intelligence Congress, pořádaná mezinárodní asociací FIBEP, přinesla i letos desítky panelů, přednášek a workshopů, které se zaměřily na aktuální trendy v oblasti médií, dat a technologií.

telefon kresba

Jdeme na to!