Ráno je to nejlepší, co můžeme v rádiu dělat!

libor na f1

Pro vedení F1 je moderátor Libor Bouček prý sázka na jistotu. On sám vnímá přesun do rozhlasového prime timu jako kompletní změnu životního stylu. „V rádiu neexistuje nic lepšího než ráno,” říká nová posila Frekvence 1 v rozhoru pro Mediainfo.cz

Foto: Libor Bouček, Zdroj: Lagardère ČR

Jak vnímáte změnu (z vysílání Evropy 2 na Frekvenci 1 – obě rádia patří do skupiny Lagardére) a to přímo do rádio „prime timu“?

Vnímám to jako přirozený posun. Na Evropě 2 jsem zažil nádherných osm let, s tím je spojených 6000 hodin vysílání, dvě svatby a nepřetrhnutelná přátelství. Nicméně ráno je to nejlepší, co můžeme v rádiu dělat. A proto jsem byl nabídkou nadšen. Změnu vnímá tělo zatím pozitivně – je to nový režim, ale přesnější.

A co ten dlouhodobý závazek vstávat brzy ráno a končit de facto v čase, kdy „ostatní lidé“ pouze začínají?

Jak říkám, je to lepší, protože je to systematičtější. A navíc od 10 hodin, po přípravě na další den, mám čas na další práci, na sport, na vzdělávání. A závazek dodržím.

Jak vlastně vypadá váš ranní režim? … kdy vstáváte, jak je to s „dopingem“ bez kterého se neobejdete … a kdy vlastně snídáte?

Snažím se snídat až po vysílání, tedy kolem 10.hodiny. V těch pět ráno je naprosto logickým, a jediným dopingem káva. Bez ní se neproberu.

Ostřílený moderátor asi trému nepociťuje, ale jak je to při takovéto velké změně? „Klepala“ se vám kolena nebo hlas, když jste řekl své první „dobré ráno na F1“?

Byl to nezvyk. Ale ani jeden nádech směrem ke slovu Evropa. Spíš jsem měl obavu, aby mě přijal team, který je skvělý, ale jakmile proběhl první vstup, dorazila logická úleva a nadšení.

Vím, že v ranním vysílání jste jen pár dní, i tak ale prosím, když se Vás zeptám na specifika ranního vysílání, dokážete je už specifikovat?

Je rychlé, musí přinášet co nejvíc informací, musí pobavit a rádia do nich nasazují ty nejlepší koně. A člověk se musí rychle probudit a být co nejdřív v obraze.

Libor Bouček na Frekvenci 1:

Průvodcem programu Probuzení na jedničku! je Libor Bouček od 2. září 2013, a to každý všední den, od pěti do devíti hodin ráno. Nahradil Petra Vágnera, který přechází do odpoledního víkendového vysílání.

Martin Maruniak
autor je novinář

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!