Rádio na zastávkach MHD

best fm

Rádio Best FM spúšťa v spolupráci s RadioPoint vysielanie na zastávkach bratislavskej MHD.

 

Foto: Best FM

Slovenské rádio Best FM rozširuje príjem svojho vysielania. Zatiaľ len počas augusta bude možné na 24 zástavkách MHD v Bratislave počúvať vysielanie rádia Best FM. Z reproduktorov budú ľudia, čakajúci na spoje mestkje hromadnej dopravy, počuť aktuálne správy z domova, zo sveta či športu, dopravný servis každú polhodinu alebo predpoveď počasia každú štvrťhodinu. „Best FM sa takto dostane ešte bližšie k svojim poslucháčom. Šírenie vysielania na zastávkach MHD je pre nás ďalšou príležitosťou ako dokázať, že Best FM je tu pre Vás,“ tvrdí manažér rádia Best FM Richard Dírer v oficiálnej tlačovej správe.

Vysielanie Best FM si cestujúci, ktorí čakajú na autobus, električku alebo trolejbus, budú môcť vychutnať každý pracovný deň od 6:00 do 20:00.

Radio Pointy na MHD boli naposledy využívané počas MS v hokeji. Podľa blogu Omediach.com na najfrekventovanejších bratislavských zastávkach vysielalo naživo Rádio Slovensko zápasy slovenskej reprezentácie.

Martin Maruniak
autor je novinář
 

 

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!