Protesty taxikářů v médiích a sociálních sítích

Taxikáři v únoru několikrát protestovali proti sdílené ekonomice a alternativním službám jakými jsou Uber, Liftago nebo Taxify. Protesty zaplnily tradiční média a vzbudily vlny diskuzí na sociálních médiích. Téma rozdmýchal také Andrej Babiš, který vyzval alternativní služby k tomu, aby dodržovaly platné zákony.

Velké vášně vzbudilo téma na sociálních médiích. Od začátku února až do 16. února jsme si na nich k těmto událostem mohli přečíst téměř 11 tisíc příspěvků. Debatuje se především na Facebooku, ale diskuze žijí také na Twitteru, Instagramu, YouTube nebo u webových článků.

Diskuze tak najdeme jak na webech a sociálních sítích českých médií jako jsou ČT24, iDNES.cz, Novinky.cz, Aktuálně.cz nebo Prima, tak i na profilech politických stran, v zájmových skupinách na Facebooku nebo u postů českých osobností, které se na sociálních sítích nebojí vyjadřovat svůj názor nebo podpořit zájem o téma třeba kousavým vtipem. Patří mezi ně např. Janek Rubeš, Alexandra Udženija nebo Mikejepan a mnoho dalších influencerů z politické, kulturní nebo novinářské sféry. A potichu nezůstává ani Tonda Blaník…

NEWTON media_2.png

NEWTON media_3.png

NEWTON media_8.png

NEWTON media_6.png

NEWTON media_7.png

MEDIAINFO

MEDIAINFO
Magazín NEWTON Media, a.s.

Čtěte také

redesign
Blog

Aplikace NewtonOne NG v novém

Věříme, že každá inovace má smysl jen tehdy, když pomáhá vám – našim uživatelům. A právě proto přicházíme s redesignem aplikace NewtonOne nové generace. Už od úterý 29.4. večer se můžete těšit na mnoho nových funkcí, vylepšené rozhraní a intuitivnější ovládání, které vám usnadní každodenní práci s médiálními daty.

reputacni
Blog

Jak efektivně využít monitoring k reputačnímu managementu

Reputace je dnes jedním z nejcennějších aktiv – ať už jde o firmu, instituci nebo jednotlivce. Stačí jeden kritický článek nebo virální příspěvek na sociálních sítích a roky budovaná pověst může přijít k úhoně. Právě tady hraje klíčovou roli monitoring médií. Umožňuje v reálném čase sledovat, jak vás vnímá veřejnost, a včas zachytit i tu nejmenší známku potenciální krize.

telefon kresba

Jdeme na to!