Prohlubte své znalosti sociálních sítí na jarních workshopech NEWTON Media

social 1148035 640

Připravili jsme pro vás další sérii úspěšných workshopů, které jsme tentokrát okořenili špetkou novinek. Naši skvělí lektoři se s vámi podělí o ověřené recepty na ovládnutí sociálních sítí.

Ukáží vám, jak zvládnout emoce v online prostředí a zahnat ktizi, tvořit atraktivní textový i vizuální obsah na sociálních sítích, chytře pracovat s placenou reklamou na Facebooku. Můžete se také dozvědět, jak využít Instagram a YouTube pro budování image značky a LinkedIn pro networking. Proberou s vámi ukázkové příklady z praxe a dají Vám tipy na užitečné nástroje i okamžitou odpověď na všechny Vaše otázky.

Přijďte se inspirovat na některý z našich kreativních workshopů do neformálního prostředí Tančící kuchyně nebo Home Kitchen v centru Prahy. Potkáte se s českými experty sociálních médií a objevíte všechny možnosti sociálních sítí.

Čtěte také

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

klíčová_slova
Blog

Jak vybrat klíčová slova pro efektivní monitoring médií

Nejen velké, ale i menší firmy a startupy potřebují mít přehled o mediálním prostředí, ve kterém se pohybují. Nestačí sledovat jen svou značku nebo produkt. Důležité jsou i širší souvislosti a trendy, které mohou ovlivnit jejich podnikání. V tomto článku si ukážeme, jak vybrat správná klíčová slova, aby byl monitoring médií skutečně efektivní a přinášel vám užitečné informace. Pojďme na to.

dira_na_trhu_blog
Blog

Objevte nové obchodní příležitosti díky monitoringu médií

Máte nápad na podnikání, ale nejste si jistí, jestli vás s ním někdo nepředběhl? Pokud hledáte díru na trhu, která by vám umožnila prorazit s novým produktem nebo službou, existuje několik způsobů, jak ji objevit. Najít nové obchodní příležitosti a být o krok před konkurencí je klíčové, a to nejen pro začínající podnikatele, ale i pro zavedené firmy.

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

telefon kresba

Jdeme na to!