Nová generace NewtonOne a funkce UDÁLOSTI

uvodni fotky grafika 1

Zdravíme vás z Newtonu!

Zasíláme vám první letošní newsletter a přejeme vám krásný nový rok 2023!

Jak jsme slíbili, máme pro vás spoustu zajímavostí.

  • Pusťte si první díl seriálu funkcionalit k nové generaci NewtonOne!
  • Přečtěte si, jaké jsou novinky v aplikaci NewtonOne
  • Zjistěte, jaké osobnosti byly v médiích uváděné v souvislosti Milostivým létem.
  • Těšte se na speciální workshopy, které pro vás chystáme.

A přihlaste se na webinář s naším Vaškem Truncem ve středu 11. 1. 2023 od 14:00 hodin.

Novinky v aplikaci NewtonOne

  • V NewtonOne se vám nově zobrazuje interaktivní průvodce aplikací v sekcích Přehled, Události, Autoři, Pravidla & Alerty.
  • Nově si můžete stáhnout jakýkoli export přímo z vyskakovacího okna.
  • Do Přehledu jsme doplnili upozornění na nesprávnou syntaxi ve vyhledávání.
  • Dashboard nyní zahrnuje widget pro vložení obrázku, widget pro vložení textu včetně možnosti jeho formátování a umožňuje také export do formátů PPTX a PDF.

Jak na aplikaci NewtonOne?

Příští týden ve středu 11. 1. 2023 od 14:00 hodin se bude konat webinář Jak na novou generaci NewtonOne? Na webináři můžete diskutovat s naším Vaškem o tom, jak aplikace NewtonOne funguje a jak v ní najít přesně to, co potřebujete. Registrujte se zde, ať vám nic neunikne!

Jaké jsou hlavní funkce aplikace NewtonOne?

  • Anomálie vás informují o prudkém nárůstu neobvyklé aktivity.
  • Alerting & Pravidla vám umožní získat upozornění na zásadní situace.
  • Události, tedy technologie, která umí spojit jednotlivé zprávy z médií tak, že z nich vytvoří aktuální příběh.
  • Mediabase najdete přehlednou databázi novinářů s kontakty, social profily, jejich dosahem, historií
    nebo cílovými skupinami.
  •  Chytré vyhledávání – prostřednictvím inteligentního našeptávání s lehkostí najdete hledané produkty, osobnosti, autory, zdroje nebo lokace.
  • Inovovaný dashboard je analytický reporting, který vám umožní vizualizovat data.
  • Samoobsluhu, kde si zvládnete sami objednat všechny naše služby, nazýváme Marketplace

Minulý rok byla příležitost oddlužit se během Milostivého léta

Podívali jsme se do našeho archivu na její medializaci, včetně lidí, institucí a firem s tím spojených. Kdo byl nejvíce viděn a slyšen v médiích v souvislosti s touto akcí?

Hodnoty uvedené v grafech vyjadřují zásah, který měly mediální výstupy v populaci České republiky starší 15 let.

    Čtěte také

    OH 04 1
    Blog

    Sportovci vs. média

    Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

    DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
    Blog

    Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

    Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

    A business woman reading newspaper while working in the office
    Blog

    Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

    V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

    telefon kresba

    Jdeme na to!