Nová generace NewtonOne a funkce DASHBOARD

uvodni fotky grafika 2

Zdravíme vás z Newtonu!

  • Pusťte si druhý díl seriálu funkcionalit k nové generaci NewtonOne!
  • Zjistěte, jaký trend jsme zaznamenali minulý týden.
  • Přečtěte si článek o novele autorského zákona, ke kterému se vyjádřil David Kursa, náš analytik a expert na data.
  • Zaregistrujte se na webinář s Vaškem ve středu 11. 1. 2023 od 14:00 hodin.
  • Přečtěte si náš exkluzivní průzkum publicity samospráv.

V prosinci naše systémy zaznamenaly nebývalý trend u jednoho produktu. A také top influencera…

Novela autorského zákona vstupuje v platnost. Podřízne pod médii větev, anebo je osvobodí
od vlivu Facebooku a Googlu?

Co se týká světa médií, není dnes větší téma než novela autorského zákona, resp. dopady opatření, které v reakci na ní učinily platformy Google a Facebook. Náš kolega David situaci komentoval v rozhovoru pro info.cz. Čtěte zde: INFO.CZ | Novela autorského zákona vstupuje v platnost. Podřízne pod médii větev, anebo je osvobodí od vlivu Facebooku a Googlu?

Přihlaste se na zítřejší webinář

Zítra ve středu 11. 1. 2023
od 14:00 hodin se bude konat webinář Jak na novou generaci NewtonOneVašek s vámi probere základy a ukáže vám, jak se v aplikaci NewtonOne orientovat a jak ji co nejlépe využít.  Registrujte se zde, ať vám nic neunikne!

Pro magazín Pro města a obce jsme porovnali publicitu samospráv v letech 2021 a 2022

Poslední roky ovlivněné pandemií covidu a důsledky ruské agrese na Ukrajině dopadají samozřejmě
i na fungování samospráv. Zajímalo nás, jak se tyto makro události promítly do jejich publicity. Narostla tedy publicita samospráv ve srovnání let 2021 a 2022? Jaká témata byla se samosprávou spojována? Která média věnovala samosprávě nejvíce pozornost?

Jaké jsou hlavní funkce aplikace NewtonOne?

  • Anomálie vás informují o prudkém nárůstu neobvyklé aktivity.
  • Alerting & Pravidla vám umožní získat upozornění na zásadní situace.
  • Události, tedy technologie, která umí spojit jednotlivé zprávy z médií tak, že z nich vytvoří aktuální příběh.
  • Mediabase najdete přehlednou databázi novinářů s kontakty, social profily, jejich dosahem, historií
    nebo cílovými skupinami.
  •  Chytré vyhledávání – prostřednictvím inteligentního našeptávání s lehkostí najdete hledané produkty, osobnosti, autory, zdroje nebo lokace.
  • Inovovaný dashboard je analytický reporting, který vám umožní vizualizovat data.
  • Samoobsluhu, kde si zvládnete sami objednat všechny naše služby, nazýváme Marketplace

Pokud vám unikl náš minulý newsletter, nevadí! Můžete si ho přečíst zpětně zde.

Čtěte také

global_trends
Blog

Sledujte globální trendy a využijte je k růstu vaší firmy

V dnešním rychle se měnícím světě už firmám nestačí soustředit se jen na domácí trh. Globální trendy ovlivňují prakticky každý obor, od technologií přes finance až po zákaznické chování. Firmy, které je dokážou včas sledovat a přizpůsobit jim svou strategii, získávají náskok před konkurencí. V tomto článku si ukážeme, jak trendy systematicky sledovat a využít je ve prospěch vašeho byznysu.

narodni_snem_regionu
Blog

Český Krumlov hostil XIX. Národní sněm regionů

Ve dnech 13. a 14. srpna 2025 se v Českém Krumlově uskutečnilo tradiční celostátní setkání představitelů měst, obcí, krajů, sdružení obcí, MAS a regionálních aktérů – Národní sněm regionů. V roce, kdy se konají volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, se sněm zaměřil na strategické otázky směřování veřejné správy, novelizaci zákonů a budoucnost českých regionů. Zástupci NEWTON Media byli u toho.

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

klíčová_slova
Blog

Jak vybrat klíčová slova pro efektivní monitoring médií

Nejen velké, ale i menší firmy a startupy potřebují mít přehled o mediálním prostředí, ve kterém se pohybují. Nestačí sledovat jen svou značku nebo produkt. Důležité jsou i širší souvislosti a trendy, které mohou ovlivnit jejich podnikání. V tomto článku si ukážeme, jak vybrat správná klíčová slova, aby byl monitoring médií skutečně efektivní a přinášel vám užitečné informace. Pojďme na to.

telefon kresba

Jdeme na to!