NEWTON MEDIA zásadně inovuje portfolio služeb. Ojedinělý model podnikání v oboru. Nová firemní identita odráží změnu

motiv

Lídr na trhu mediálního monitoringu a analýz, česká společnost NEWTON Media, a.s. mění svou tvář. Hlavním impulzem pro rebranding je zásadní rozšíření služeb, které se odehrává souběžně s blížícím se dvacátým výročím firmy na trhu. „Výročí, které nás čeká v příštím roce, oslavíme nejen novým vizuálním stylem. Zásadním způsobem totiž rozšiřujeme nabídku služeb klientům,“ říká Petra Mašínová, globální CEO NEWTON Media group.

V reakci na nárůst množství dat, nové výzvy digitalizovaného a globalizovaného trhu a potřeby klientů se společnost NEWTON Media rozhodla rozšířit produktové portfolio o služby s přidanou hodnotou. Sem nově spadá strategické poradenství a doporučení i samotná jejich realizace. Cílem je nabídnout celé spektrum služeb, které podporují konkurenceschopnost klientů. Nabídka komplexního produktového portfolia by především měla zákazníkům pomoci přijímat v jejich byznysu správná rozhodnutí, opírající se o kvalitně zpracovaná a správně interpretovaná data nejen z médií. „‚Nový kabát‘ je symbolem našeho rozhodnutí uchopit změněnou tržní realitu jako výzvu. Stavíme přitom na pevných základech, které NEWTON za 20 let vybudoval. Nechceme už jen data monitorovat. To v dnešní době nestačí. Digitální data z médií a řady dalších zdrojů, jejich kombinace a analytické zpracování představují obrovskou příležitost. Vydáváme se novou cestou, na níž nabízíme komplexní služby šité na míru,“ dodává Petra Mašínová.

NEWTON tedy poskytuje ucelený logický řetězec služeb: monitoring – analýza – doporučení – realizace. Tento model je v tuzemském prostředí ojedinělý. Nové logo, navrhnuté českou kreativní firmou Dynamo Design, v sobě odráží všechny tyto změny. Vystihuje podstatu komplexnosti služeb a osobního přístupu ke klientům. Reflektuje individuální řešení na míru každému klientovi, inovaci, technologie a v neposlední řadě odbornost a profesionalitu firemního týmu NEWTON Media. Do „nového kabátu“ se oděla i webová stránka www.NEWTONmedia.cz a profily na sociálních sítích Facebook, Twitter a LinkedIN.

Čtěte také

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

dny_ai_2025
Blog

Startuje český festival umělé inteligence DNY AI 2025

Ve dnech 3. až 16. listopadu 2025 proběhne po celé České republice už čtvrtý ročník festivalu Dny AI, největšího setkání odborníků, inovátorů, firem i veřejnosti, které spojuje jedno téma: umělá inteligence pro všechny.

developer_monitoring
Blog

Monitoring médií jako klíčový nástroj pro developery

Realitní trh je dnes vysoce konkurenční prostředí, kde o úspěchu projektu rozhoduje nejen kvalita stavby nebo atraktivita lokality, ale i to, jakou reputaci má developer v očích médií a veřejnosti. Monitoring médií pro developery se tak stává strategickým nástrojem, který pomáhá chránit značku, odhalovat příležitosti a reagovat na hrozby včas.

politix mockup
Blog

Nový portál Politix přináší přehledná politická data

Myšlenka nového portálu vznikla před rokem v jedné českokrumlovské hospodě. U fotbalového zápasu David Pešek a Jan Kysela přemýšleli, proč voliči nemají k dispozici stejné detailní statistiky o politicích, jaké fanoušci znají ze sportu. Z této úvahy se zrodil projekt, který chce být pro politiku tím, čím je Livesport pro sport.

telefon kresba

Jdeme na to!