NEWTON MEDIA zásadně inovuje portfolio služeb. Ojedinělý model podnikání v oboru. Nová firemní identita odráží změnu

motiv

Lídr na trhu mediálního monitoringu a analýz, česká společnost NEWTON Media, a.s. mění svou tvář. Hlavním impulzem pro rebranding je zásadní rozšíření služeb, které se odehrává souběžně s blížícím se dvacátým výročím firmy na trhu. „Výročí, které nás čeká v příštím roce, oslavíme nejen novým vizuálním stylem. Zásadním způsobem totiž rozšiřujeme nabídku služeb klientům,“ říká Petra Mašínová, globální CEO NEWTON Media group.

V reakci na nárůst množství dat, nové výzvy digitalizovaného a globalizovaného trhu a potřeby klientů se společnost NEWTON Media rozhodla rozšířit produktové portfolio o služby s přidanou hodnotou. Sem nově spadá strategické poradenství a doporučení i samotná jejich realizace. Cílem je nabídnout celé spektrum služeb, které podporují konkurenceschopnost klientů. Nabídka komplexního produktového portfolia by především měla zákazníkům pomoci přijímat v jejich byznysu správná rozhodnutí, opírající se o kvalitně zpracovaná a správně interpretovaná data nejen z médií. „‚Nový kabát‘ je symbolem našeho rozhodnutí uchopit změněnou tržní realitu jako výzvu. Stavíme přitom na pevných základech, které NEWTON za 20 let vybudoval. Nechceme už jen data monitorovat. To v dnešní době nestačí. Digitální data z médií a řady dalších zdrojů, jejich kombinace a analytické zpracování představují obrovskou příležitost. Vydáváme se novou cestou, na níž nabízíme komplexní služby šité na míru,“ dodává Petra Mašínová.

NEWTON tedy poskytuje ucelený logický řetězec služeb: monitoring – analýza – doporučení – realizace. Tento model je v tuzemském prostředí ojedinělý. Nové logo, navrhnuté českou kreativní firmou Dynamo Design, v sobě odráží všechny tyto změny. Vystihuje podstatu komplexnosti služeb a osobního přístupu ke klientům. Reflektuje individuální řešení na míru každému klientovi, inovaci, technologie a v neposlední řadě odbornost a profesionalitu firemního týmu NEWTON Media. Do „nového kabátu“ se oděla i webová stránka www.NEWTONmedia.cz a profily na sociálních sítích Facebook, Twitter a LinkedIN.

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!