NEWTON Media inovuje Monitoring sociálních sítí

mobile phone 426559 640 1

NEWTON Media, a.s., dodavatel monitoringu a analýz médií, přichází na trh s novou verzí svého Monitoringu sociálních sítí. Nástroj MSS Chart reaguje na aktuální trendy a požadavky ze strany klientů. Mezi novinky patří sledování diskusních fór a diskusí pod články, náročnější klienti ocení pokročilejší analytické nástroje, rozšířeny byly i zdroje. Nástroj si nově poradí i se sociálními sítěmi Google+ či diskusemi na LinkedIn.

"V případě nástrojů na monitoring sociálních sítí je potřeba neustále sledovat vývoj těchto médií a být připraven reagovat na novinky. Monitoring od NEWTON Media nyní kromě Facebooku, Twitteru nebo YouTube sleduje nově i sociální sítě Google+ či LinkedIn, umí si poradit i s firemními profily na Facebooku. Samozřejmostí jsou pak desetitisíce diskusí, komentářů pod články či blogů," uvádí Eva Eliášová, obchodní a marketingová ředitelka společnosti NEWTON Media.

V posledních měsících zaznamenáváme zvýšený zájem firem o sociální sítě a jejich možnosti. Marketingová oddělení začínají reagovat na potřebu komunikace a zapojování se do diskusí o značkách, produktech i případné konkurenci. Je ale nutné si uvědomit, že diskuze zákazníků, jejich názory a hodnocení probíhají i mimo oficiální firemní profily. "Našim klientům se snažíme vysvětlit, že jejich nepřítomnost na sociálních sítích rozhodně nezaručuje, že se jejich značka v těchto médiích nediskutuje," doplňuje Eliška Vyhnánková, konzultantka sociálních médií společnosti NEWTON Media. "Firmy mohou využít monitorovacích nástrojů k průzkumům, přípravám komunikačních strategií i k vyhodnocování marketingových akcí."

Uživatelé mají díky nástroji NEWTON Media k dispozici veškeré internetové diskuse na jednom místě, mohou rychle reagovat, uhasit negativní emoce či naopak posílit ty pozitivní. Pomáhá jim k tomu mnoho pokročilých funkcí nástroje včetně strojového hodnocení nálady příspěvku a více než 25 různých grafů, které automaticky zobrazují aktuální data v analytické formě. Monitoring sociálních sítí NEWTON Media šetří jejich čas a ulehčuje jim práci při zlepšování celkového vnímání firmy.

Nedílnou součástí komplexní služby je i nabídka školení "Sociální sítě a jejich marketingové využití". Školení je ideálním začátkem pro všechny, kteří se chtějí seznámit se základy používání sociálních sítí pro propagaci a podnikání. Zajímavé informace se dozví jak zaměstnanci komerčních subjektů, tak zástupci neziskových organizací či státní správy. Školení je užitečným startem pro všechny, kteří mají zájem s propagací začít, přínosné je i pro ty, kteří již firemní profily na Facebooku, Twitteru a ostatních sítích mají a chtějí získat více informací. Zájemci se mohou o volném termínu školení informovat na http://www.newtonmedia.cz/skoleni.

NEWTON Media, a.s. je nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. V elektronické podobě dodává plný obsah zpráv z tisku, zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a.s. vlastní archiv plných znění zpráv, který sahá až do roku 1993. Společnost poskytuje klasický monitoring, monitoring reklamy, on-line monitoring internetu, mediální analýzy, zprávy včasného varování, sleduje sociální sítě. Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

OH 04 1
Blog

Sportovci vs. média

Hlavními hvězdami mediálních přehledů se tak stávají sportovci. Slyšíme o nich v televizi, vidíme je na sociálních sítích, píše se o nich na internetu. Kdo z nich je ale ten pomyslný král mediálního prostoru? A kdo jsou jeho (nebo její) vyzyvatelé?  Nad těmito otázkami jsme taky přemýšleli. Nebylo nic snazšího než si pro odpovědi zajít do naší aplikace pro správu médií NewtonOne nové generace, ve které jsme za pár kliků našli všechna potřebná data. 

DALL·E 2024 07 24 09.34.37 A simple illustration showing a business professional wearing less formal clothing, such as a casual shirt and jeans, using a computer to monitor comp
Blog

Hlavní důvody, proč byste měli monitorovat Vaši konkurenci

Ať už jste začínající podnikatel, který právě vstupuje na trh se svým prvním produktem, nebo zavedená značka s desítkami zaměstnanců, s největší pravděpodobností máte hned několik hlavních konkurentů. A ti bojují o stejný segment trhu a stejné zákazníky jako Vy. Jak ale identifikovat, jakou konkurenci má vůbec cenu sledovat a jak se můžete poučit z toho, co o ní píší jejich zákazníci? Na to se společně podíváme v dnešním blogu.

A business woman reading newspaper while working in the office
Blog

Úvod do monitoringu médií: Jak sledování médií může změnit vaše podnikání

V dnešním digitálně propojeném světě je monitoring médií nezbytným nástrojem pro každého, kdo chce účinně spravovat svou značku a vztahy s veřejností. Nezáleží na tom, zda jste malá start-up firma nebo velká nadnárodní korporace; sledování toho, co se o vás říká v médiích, může mít obrovský dopad na vaši firemní strategii a veřejný obraz.

telefon kresba

Jdeme na to!