Náš monitoring pro Evropskou chemickou agenturu (ECHA) zahrnuje tištěná média, on-line zdroje a zpravodajství tiskových agentur. Výstupem je výběr relevantních zpráv a také jejich shrnutí v angličtině. Připravujeme rovněž měsíční infografiky a reporty a také roční kvalitativní a kvantitativní analýzy, které dávají komunikačnímu týmu ECHA potřebnou zpětnou vazbu.

Blog
Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?
Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?




