Monitoring a analýzy pro Evropský parlament

str
Díky spolupráci s NEWTON Media má Informační kancelář Evropského parlamentu vždy aktuální přehled o mediálním dění

„Denní monitoring médií, který pro Informační kancelář Evropského parlamentu připravuje analytický tým NEWTON Media, je významnou součástí naší každodenní práce.”

Iva Laňová, tisková mluvčí Evropského parlamentu v České republice

Každý den již po dobu pěti let poskytuje naše společnost Informační kanceláři Evropského parlamentu ranní mediální přehled, mapující pokrytí parlamentu v polských a českých médiích. Kromě Informační kanceláře Evropského parlamentu tyto přehledy využívají také jeho jednotliví členové.

Mediální analýzy NEWTON Media pokrývají televizní, rozhlasové, tištěné i online zdroje a jejich výsledky jsou zpracovány do souhrnných reportů ze čtyř samostatných oblastí, kterými jsou:

  • přehled mediálního pokrytí Evropského parlamentu;
  • přehled zpráv o jednotlivých členech Evropského parlamentu;
  • přehled všeobecného mediálního pokrytí Evropské unie;
  • přehled specifických geopolitických témat pro Českou republiku a Polsko.

Reporty jsou zasílány každé ráno v 8:30 světového času. Jsou zpracovány tak, aby poskytli zaneprázdněnému příjemci okamžitý přehled o klíčových událostech, názorech, osobnostech a formujících se tématech, které ovlivňují mediální, politickou a ekonomickou agendu.

Tým našich pracovníků vyvinul propracovanou strategii, která umožňuje pochopit složitost struktury Evropské unie a poskytuje orientaci v evropských záležitostech i navzdory jejich široké rozmanitosti.

Pomocí tohoto nástroje pak naši analytici vyhledávají v rozsáhlém množství mediálního obsahu o Evropském parlamentu pouze relevantní informace. Ty jsou pro Informační kancelář EP zestručněny do zakázkového reportu, který zahrnuje jen ty informace, kterou jsou pro její denní pracovní agendu nezbytné.

Naše služby se snažíme stále zlepšovat. Každých šest měsíců se proto náš analytický tým schází s představiteli Informační kanceláře EP s cílem získat zpětnou vazbu, abychom své služby mohli i nadále poskytovat v nejlepší možné kvalitě.

V dubnu 2015 podepsala společnost NEWTON Media novou smlouvu s EP na další čtyři roky. Ta nejenže navazuje na dosavadní společné partnerství, ale rozšiřuje navíc i obsah poskytovaných služeb.

Chcete-li se dozvědět více o spolupráci NEWTON Media a Evropského parlamentu nebo vás zajímá, jakým způsobem bychom vám mohli být prospěšní, neváhejte nás kontaktovat.

Čtěte také

narodni_snem_regionu
Blog

Český Krumlov hostil XIX. Národní sněm regionů

Ve dnech 13. a 14. srpna 2025 se v Českém Krumlově uskutečnilo tradiční celostátní setkání představitelů měst, obcí, krajů, sdružení obcí, MAS a regionálních aktérů – Národní sněm regionů. V roce, kdy se konají volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, se sněm zaměřil na strategické otázky směřování veřejné správy, novelizaci zákonů a budoucnost českých regionů. Zástupci NEWTON Media byli u toho.

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

klíčová_slova
Blog

Jak vybrat klíčová slova pro efektivní monitoring médií

Nejen velké, ale i menší firmy a startupy potřebují mít přehled o mediálním prostředí, ve kterém se pohybují. Nestačí sledovat jen svou značku nebo produkt. Důležité jsou i širší souvislosti a trendy, které mohou ovlivnit jejich podnikání. V tomto článku si ukážeme, jak vybrat správná klíčová slova, aby byl monitoring médií skutečně efektivní a přinášel vám užitečné informace. Pojďme na to.

dira_na_trhu_blog
Blog

Objevte nové obchodní příležitosti díky monitoringu médií

Máte nápad na podnikání, ale nejste si jistí, jestli vás s ním někdo nepředběhl? Pokud hledáte díru na trhu, která by vám umožnila prorazit s novým produktem nebo službou, existuje několik způsobů, jak ji objevit. Najít nové obchodní příležitosti a být o krok před konkurencí je klíčové, a to nejen pro začínající podnikatele, ale i pro zavedené firmy.

telefon kresba

Jdeme na to!