Monitoring a analýzy pro Evropský parlament

str
Díky spolupráci s NEWTON Media má Informační kancelář Evropského parlamentu vždy aktuální přehled o mediálním dění

„Denní monitoring médií, který pro Informační kancelář Evropského parlamentu připravuje analytický tým NEWTON Media, je významnou součástí naší každodenní práce.”

Iva Laňová, tisková mluvčí Evropského parlamentu v České republice

Každý den již po dobu pěti let poskytuje naše společnost Informační kanceláři Evropského parlamentu ranní mediální přehled, mapující pokrytí parlamentu v polských a českých médiích. Kromě Informační kanceláře Evropského parlamentu tyto přehledy využívají také jeho jednotliví členové.

Mediální analýzy NEWTON Media pokrývají televizní, rozhlasové, tištěné i online zdroje a jejich výsledky jsou zpracovány do souhrnných reportů ze čtyř samostatných oblastí, kterými jsou:

  • přehled mediálního pokrytí Evropského parlamentu;
  • přehled zpráv o jednotlivých členech Evropského parlamentu;
  • přehled všeobecného mediálního pokrytí Evropské unie;
  • přehled specifických geopolitických témat pro Českou republiku a Polsko.

Reporty jsou zasílány každé ráno v 8:30 světového času. Jsou zpracovány tak, aby poskytli zaneprázdněnému příjemci okamžitý přehled o klíčových událostech, názorech, osobnostech a formujících se tématech, které ovlivňují mediální, politickou a ekonomickou agendu.

Tým našich pracovníků vyvinul propracovanou strategii, která umožňuje pochopit složitost struktury Evropské unie a poskytuje orientaci v evropských záležitostech i navzdory jejich široké rozmanitosti.

Pomocí tohoto nástroje pak naši analytici vyhledávají v rozsáhlém množství mediálního obsahu o Evropském parlamentu pouze relevantní informace. Ty jsou pro Informační kancelář EP zestručněny do zakázkového reportu, který zahrnuje jen ty informace, kterou jsou pro její denní pracovní agendu nezbytné.

Naše služby se snažíme stále zlepšovat. Každých šest měsíců se proto náš analytický tým schází s představiteli Informační kanceláře EP s cílem získat zpětnou vazbu, abychom své služby mohli i nadále poskytovat v nejlepší možné kvalitě.

V dubnu 2015 podepsala společnost NEWTON Media novou smlouvu s EP na další čtyři roky. Ta nejenže navazuje na dosavadní společné partnerství, ale rozšiřuje navíc i obsah poskytovaných služeb.

Chcete-li se dozvědět více o spolupráci NEWTON Media a Evropského parlamentu nebo vás zajímá, jakým způsobem bychom vám mohli být prospěšní, neváhejte nás kontaktovat.

Čtěte také

politix mockup
Blog

Nový portál Politix přináší přehledná politická data

Myšlenka nového portálu vznikla před rokem v jedné českokrumlovské hospodě. U fotbalového zápasu David Pešek a Jan Kysela přemýšleli, proč voliči nemají k dispozici stejné detailní statistiky o politicích, jaké fanoušci znají ze sportu. Z této úvahy se zrodil projekt, který chce být pro politiku tím, čím je Livesport pro sport.

nahled volby
Blog

České parlamentní volby očima zahraničních médií

Parlamentní volby přitáhly pozornost nejen českých médií, ale i zahraničních redakcí. V zahraničních komentářích se objevují překvapivé paralely, odlišné interpretace výsledků i otázky o dalším směřování české politiky.

nm stanek
Blog

ČSOB hostila Týden inovací

Praha se 9. a 10. října 2025 proměnila v centrum evropských inovací. Týden inovací 2025, který letos slavil deset let, je největší evropskou konferencí zaměřenou na inovace a umělou inteligenci. Setkali se zde globální lídři, inovátoři a vizionáři z celého světa.

Fibep_spol
Blog

Ohlédnutí za FIBEP World Media Intelligence Congress 2025

Odborníci na měření médií z celého světa se na přelomu září a října 2025 setkali v německém Düsseldorfu a zástupci NEWTON Media u toho nemohli chybět. Prestižní konference World Media Intelligence Congress, pořádaná mezinárodní asociací FIBEP, přinesla i letos desítky panelů, přednášek a workshopů, které se zaměřily na aktuální trendy v oblasti médií, dat a technologií.

twitter 292994 640
Blog

Analýza: Antibabiš i antifiala. Strany se na sítích osočují, řeší i ceny a Rusko

Ceny energií, potravin a bydlení a také ruská invaze na Ukrajinu. Právě tato témata dominovala letošní komunikaci politických stran na sociálních sítích. V dalších oblastech se ale jejich priority liší – zatímco Piráti zdůrazňují korupci, SPD se zaměřuje na imigraci a Green Deal a hnutí ANO na vládu Petra Fialy. Ukazuje to analýza společností Geneea Analytics a NEWTON Media.

telefon kresba

Jdeme na to!