Marie Claire bude od listopadu vycházet v Burdě

marie claire

Novým vydavatelem tuzemské verze časopisu Marie Claire se od jeho listopadového čísla stane Burda Praha.

 

Logo Marie Claire, Zdroj: Marie Claire CZ

Po více než pěti letech přestane Sanoma Media Praha vydávat měsíčník Marie Claire. Poslední číslo vyjde v září.  Neznamená to ale definitivní konec titulu. Nově byla licence přidělena vydavatelství Burda Česká republika. „Burda převezme veškeré odpovědnosti spojené s vydáváním časopisu a prodejem inzerce od listopadového čísla roku 2013,“ napsala společnost Burda v oficiální tiskové zprávě.

„Marie Claire je perfektní značka, se kterou významně posílíme naše jedinečné portfolio exkluzivních ženských lifestylových titulů. Těšíme se, že budeme moci inspirovat sebejisté, chytré a módu milující české čtenářky Marie Claire, které jsou inteligentní a chtějí také vypadat skvěle,“ prohlásila v této souvislosti Petra Fundová, jednatelka vydavatelství Burda Praha a Burda Media 2000.

S prodaným nákladem 495 000 je Marie Claire ve Francii číslo jedna mezi ženskými luxusními měsíčníky. Celkem 72 edicí Marie Claire a jejích sesterských časopisů vychází v 34 zemích světa a měsíčně osloví více než 15 milionů žen. V Česku podle monitoringu z ABC ČR činil v květnu 2013 prodej zhruba 14.000 kusů.

Ukončení vydávání Marie Claire neovlivní portfolio Sanomy a prý zapadá do procesu rekonstrukce portfolia společnosti Sanoma Media Praha složeného z tradičních a oblíbených tuzemských značek a světově proslulých exkluzivních magazínů. Sanoma Media Praha je přesvědčena, že Marie Claire brzy nahradí nové tituly. Generální ředitelka společnosti Agnieszka Dolezych v této souvislosti prozradila: „Připravujeme několik projektů. Měsíčník Marie Claire, který chybí na polském i německém trhu, bychom chtěli vystřídat časopisy, které jsou úspěšné v sousedních zemích.“

Podle všeho Sanoma Media Praha údajně zvažuje, že v Česku začne vydávat módní magazín Glamour, který u nás zatím v lokální verzi nevychází (na rozdíl napríklad od našich německých sousedů).

 

Martin Maruniak
autor je novinář
 

 

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!