Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

event_summer
Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

S více než 30 lety zkušeností v mediálním prostředí je NEWTON Media partnerem pro firmy, města, kulturní instituce i státní organizace. Každá akce je jedinečná a naše služby se jí přizpůsobí. Ať už pořádáte menší akci, festival s desetitisícovou návštěvností, nebo chcete zmapovat celou letní sezónu, zajistíme vám přehled o tom, co se o vás píše a říká. Díky našim výstupům budete mít data, která využijete pro komunikaci, strategické plánování i prezentaci před partnery.

Jak vybrat vhodnou službu?

Jsem eventová agentura

Pořádáte akce pro jiné firmy nebo města? Po jejich skončení můžete udělat krok navíc a poskytnout vašemu klientovi i mediální vyhodnocení proběhlé akce, včetně vyhodnocení průniku udržitelných témat (ESG).
Chci vyzkoušet mediální vyhodnocení

Pořádám festival nebo kulturní či sportovní akci

Jednorázový monitoring je pro vás ideální, protože se okamžitě dozvíte vše, co se o eventu píše v médiích, ale budete i upozorněni na jakékoliv krizové situace. Mediální analýza včetně finančního vyhodnocení a produktu Logoseek vám poskytne data pro sponzory, díky kterým budete v lepší vyjednávací pozici pro příští ročníky. Zároveň svou akci můžete vyhodnotit i z pohledu udržitelnosti.
Chci vyzkoušet monitoring médií

Monitoring médií: Vyhodnocení jedné akce i celé sezóny

Chcete vědět, jak se o vaší akci mluví? Nabízíme monitoring médií buď jako jednorázový přehled konkrétní akce, nebo jako průběžné sledování celé letní sezóny. Získáte tak ucelený obraz o tom, co se píše a sdílí – nejen v tradičních médiích, ale i na sociálních sítích, v recenzích nebo diskuzích. Díky našemu archivu získáte možnost porovnat letošní data s předchozími ročníky a sledovat dlouhodobý vývoj medializace. A pokud má vaše akce mezinárodní rozměr, dokážeme zajistit i zprávy ze zahraničních médií včetně překladů.

A protože sázíme na nové technologie, v loňském roce jsme tak jako první na českém trhu uvedli AI asistenta Isaaca, který uživatelům aplikace NewtonOne vytvoří AI souhrny z vybraných mediálních dat efektivně a na jedno kliknutí. 

Mediální analýzy: Podklady pro strategické plánování

Chcete z vaší akce vytěžit maximum? Analytické vyhodnocení proběhlé akce nebo celé sezóny poskytne relevantní data pro ještě lepší rozhodování. Analýzu lze porovnat i s daty z předchozích let, což vám umožní pochopit, co ve vaší strategii funguje, a co ne. Součástí analýzy může být i vyčíslení dosahu medializace vašich partnerů a sponzorů, což může být ideální podklad pro vyhodnocení spoluprací.

A pokud se ve vaší komunikaci věnujete společenské odpovědnosti nebo ekologickým tématům, rádi vám ukážeme, jak tato sdělení v mediálním prostoru rezonovala. ESG v médiích na příkladu LOH v Paříži 2024 jsme například sledovali tady.

mockup mobil

Logoseek: Jasná data pro vaše sponzory

Medializaci partnerů a sponzorů dokážeme vyčíslit i v případech, kdy názvy firem explicitně nezazní v textech, tiskových zprávách nebo mluveném projevu. Díky detekci loga zachytíme i pouhou přítomnost loga, ať už se jedná o obrázek na pódiu, umístění na bannerech nebo třeba na vozech. Kombinace AI vyhledávání a manuální kontroly naším analytikem zajistí vysokou přesnost výstupů. Výsledné finanční vyčíslení vizibility vám poskytne silný argument pro vyjednávání s partnery a sponzory při plánování dalšího ročníku.

Automatické přepisy: Živé titulkování během akce

beelive

Jsou na vaší akci i mezinárodní účastníci? Zajistěte si živé titulkování prostřednictvím služby BeeyLive naší sesterské společnosti NEWTON Technologies, která zajistí okamžitý přepis mluveného projevu do textu a generuje titulky do mobilních zařízení účastníků, včetně automatických překladů z více než 30 jazyků 

Přepisy a titulkování lze navíc využívat i zpětně ve vašem monitoringu v aplikaci NewtonOne v podobě automatického přepisu vlastních videí a audionahrávek. Více informací o novince v tomto článku.

I v létě jsme tady pro vás!

Kontaktujte nás na emailu help@newtonmedia.eu nebo prostřednictvím formuláře na webu pro konkrétní nabídku služeb na míru.

Těšíme se na spolupráci! 

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!