Evropská online média a sporty ZOH

Planeta žila v uplynulých dnech zápolením sportovců z celého světa na Zimních olympijských hrách v jihokorejském Pchjongčchangu. Kolegové na Slovensku jako partneři Slovenského olympijského výboru vám přináší srovnání medializace sportů v zemích naší NEWTON Media group. O kterých disciplínách se v online médiích mluvilo nejvíce?

Ve vybraných zemích se online média zajímala nejvíce o lední hokej, alpské lyžování, biatlon a skoky na lyžích. Z jednotlivých zemí pak největší prostor sportům ZOH věnovalo Polsko následované Českem a Slovenskem.

Ledním hokejem žila hlavně online média na Slovensku, v Makedonii, ve Slovinsku, ale také v Česku. V Česku bylo pro online média nejpopulárnějším sportem Alpské lyžování, zejména díky excelentnímu a nečekanému výkonu snowboardistky Ester Ledecké. Boby ovládly online média v Bosně a Hercegovině, Chorvatsku i Srbsku. Biatlon a běh na lyžích nejvíce zaujal média v Polsku, na Slovensku a v Česku.

02-750px.png

Nejvíce zmiňované sporty v online médiích v jednotlivých zemích:

1. Polsko – skoky na lyžích
2. Česko – alpské lyžování
3. Slovensko – lední hokej
4. Slovinsko – skoky na lyžích
5. Bosna a Hercegovina – boby
6. Chorvatsko – boby
7. Makedonie – lední hokej
8. Srbsko – alpské lyžování

11-750px.png

Podívejte se, které sporty byly v online médiích nejoblíbenější a ve kterých země získaly medaile:

10-750px.png

09-750px.png

04-750px.png

08-750px.png

03-750px.png

07-750px.png

05-750px.png

06-750px.png

 Zdroj: www.newtonmedia.sk/sk/novinky/novinky/europske-online-media-a-sporty-zoh

MEDIAINFO

MEDIAINFO
Magazín NEWTON Media, a.s.

Čtěte také

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

startupy blog
Blog

7 způsobů, jak mohou startupy zvýšit povědomí o své značce

V dnešním konkurenčním prostředí je pro startupy a malé firmy zásadní budovat povědomí o své značce v rámci cílové skupiny. Silná a srozumitelná značka totiž dokáže nejen přitáhnout nové zákazníky, ale také udržet ty stávající, podpořit dlouhodobou loajalitu a odlišit se od konkurence. V tomto článku se podíváme na to, proč je značka klíčovým pilířem růstu a jak ji začít strategicky budovat už od prvních kroků podnikání.

jak_identifikovat
Blog

Jak identifikovat ty správné influencery pro vaši kampaň

Influencer marketing se v posledních letech skloňuje čím dál častěji – a oprávněně. Podle průzkumů vykazuje v mnoha ohledech lepší výsledky než tradiční formy marketingu. Aby však byl efektivní, je důležité umět identifikovat ty správné influencery pro vaši značku.

telefon kresba

Jdeme na to!