Customer Care/ Client Servis

Náš nový kolega nebo kolegyně musí mít  pozitivní vztah k technologiím, nesmí se bát analyticky přemýšlet, musí umět sebevědomě komunikovat s klienty a kreativně přistupovat k požadavkům od nich. K novým výzvám a úkolům musí přistupovat systematicky a hlavně pozitivně (pozitivně jako pozitivně, né pozitivně jako pozitivně 🙂

Mezi denní činnosti této pozice patří:

  • Komunikace s klienty a nastavování našich služeb dle jejich potřeb  
  • Podpora Sales týmu
  • Příprava smluvní dokumentace a příprava podkladů pro výběrová řízení
  • Kontrola realizovaných obchodních případů
  • Testování funkcí naší aplikace a následný feedback do týmu Produktu

.. A co se týče firemní kultury,  je jednou z oblastí, na kterou jsme patřičně hrdí. Víme, že pravou atmosféru tvoří správní lidé, a proto při výběru nových kolegů a kolegyň přikládáme velkou váhu jejich charakteru. Neřídíme společnost direktivně, ale dáváme si vzájemně prostor se k jednotlivým cílům či projektům v rámci společnosti vyjádřit. Jak správně říkáme „někdy je to trochu punk, ale stojí to za to“.

Zdravíme a těšíme se na tvé CVčko 🙂

Za Newton Veronika a Michal s celým týmem Customer Care 🙂   

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!