Customer care a community management na sociálních sítích – nutné zlo nebo příležitost pro značky?

webinar web

Postěžovat si na Facebooku na špatnou zkušenost s produktem či službou – to udělal asi každý z nás. Ale jak reagují firmy a značky?
Zákaznická péče je často Popelkou mezi povinnostmi správců sociálních sítí. Robotické odpovědi z manuálu („děkujeme za podnět“), které frustrují zákazníky snad víc než ignorace. Nedostatek empatie a neschopnost aktivně se zpětnou vazbou pracovat – které mohou být tím prvním, co najdou potenciální zákazníci, když se budou dívat na hodnocení a recenze.
Oproti tomu ukázky toho, jak i špatná zkušenost zákazníka může být příležitostí dokázat mu, že vám to není jedno – což může původní negativní dojem úplně otočit.

Co vše se na online workshopu dozvíte?

  • Proč je customer care na sociálních sítích důležitá?
  • Udělali si stránku, ale psali jim tam lidé – aneb na rychlosti záleží.
  • Proč je dobré mít manuál – a proč je dobré se jím neřídit.
  • Úloha, postavení a odpovědnost specialisty zodpovědného za customer care na sociálních sítích v kontextu týmu i firmy.
  • Krizová komunikace – kdy končí legrace a věci se přelévají mimo sociální sítě.
  • Boj s trolly – mazat, skrývat a jde to vůbec vyhrát?
  • Jak z naštvaného uživatele udělat brand ambassadora díky kvalitnímu community managementu.
  • Nechte to na svých fanoušcích – Community driven marketing, vytváření komunit okolo značky.
  • Specifika různých sociálních sítí, rozeznávání influencerů – aneb nejsme si všichni rovní.
  • Social media monitoring – sociální sítě nejsou jen „vaše profily“, ale celý svět tam venku.

To vše postavené na spoustě příkladů.

Lektor: O svoje bohaté zkušenosti se podělí Adam Zbiejczuk z agentury Influencer.cz, který se věnuje sociálním sítím profesionálně od roku 2007, měl na starosti diskusní mFórum v mBank, šest let řešil community management pro BMW Česká republika a customer care považuje za „zlatou disciplínu“ sociálních sítí.


  • Datum: čtvrtek 4. listopadu 2021 od 10:00 h
  • Doba trvání: 2 hodiny
  • Kapacita je omezená.
  • Uzávěrka přihlášek: 28. října 2021
  • Zvýhodněná cena: 800 Kč (s DPH)

Registrace na online workshop

Po registraci Vám na e-mail dorazí podklady k zaplacení a další postup.

Čtěte také

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky v létě právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

nm csummit 2025 (1)
Blog

NEWTON Media na Communication Summitu 2025

Další velká akce tohoto roku je úspěšně za námi! V úterý 27. května proběhl v pražském O2 Universu osmý ročník marketingové konference Communication Summit a NEWTON Media byl samozřejmě u toho.

telefon kresba

Jdeme na to!