Customer care a community management na sociálních sítích – nutné zlo nebo příležitost pro značky?

webinar web

Postěžovat si na Facebooku na špatnou zkušenost s produktem či službou – to udělal asi každý z nás. Ale jak reagují firmy a značky?
Zákaznická péče je často Popelkou mezi povinnostmi správců sociálních sítí. Robotické odpovědi z manuálu („děkujeme za podnět“), které frustrují zákazníky snad víc než ignorace. Nedostatek empatie a neschopnost aktivně se zpětnou vazbou pracovat – které mohou být tím prvním, co najdou potenciální zákazníci, když se budou dívat na hodnocení a recenze.
Oproti tomu ukázky toho, jak i špatná zkušenost zákazníka může být příležitostí dokázat mu, že vám to není jedno – což může původní negativní dojem úplně otočit.

Co vše se na online workshopu dozvíte?

  • Proč je customer care na sociálních sítích důležitá?
  • Udělali si stránku, ale psali jim tam lidé – aneb na rychlosti záleží.
  • Proč je dobré mít manuál – a proč je dobré se jím neřídit.
  • Úloha, postavení a odpovědnost specialisty zodpovědného za customer care na sociálních sítích v kontextu týmu i firmy.
  • Krizová komunikace – kdy končí legrace a věci se přelévají mimo sociální sítě.
  • Boj s trolly – mazat, skrývat a jde to vůbec vyhrát?
  • Jak z naštvaného uživatele udělat brand ambassadora díky kvalitnímu community managementu.
  • Nechte to na svých fanoušcích – Community driven marketing, vytváření komunit okolo značky.
  • Specifika různých sociálních sítí, rozeznávání influencerů – aneb nejsme si všichni rovní.
  • Social media monitoring – sociální sítě nejsou jen „vaše profily“, ale celý svět tam venku.

To vše postavené na spoustě příkladů.

Lektor: O svoje bohaté zkušenosti se podělí Adam Zbiejczuk z agentury Influencer.cz, který se věnuje sociálním sítím profesionálně od roku 2007, měl na starosti diskusní mFórum v mBank, šest let řešil community management pro BMW Česká republika a customer care považuje za „zlatou disciplínu“ sociálních sítí.


  • Datum: čtvrtek 4. listopadu 2021 od 10:00 h
  • Doba trvání: 2 hodiny
  • Kapacita je omezená.
  • Uzávěrka přihlášek: 28. října 2021
  • Zvýhodněná cena: 800 Kč (s DPH)

Registrace na online workshop

Po registraci Vám na e-mail dorazí podklady k zaplacení a další postup.

Čtěte také

fm 25 elita
Blog

NEWTON Media na Forum Media: přichází nová éra měření PR

Forum Media letos završilo svůj 25. ročník a opět potvrdilo, že je největší událostí svého druhu ve střední Evropě. Konference nabídla více než 70 špičkových expertů ze všech oblastí profesionální komunikace z celého světa sdílelo to nejnovější z oboru strategické komunikace. Zástupci NEWTON Media byli hrdou součástí pestrého programu v O2 universum.

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

telefon kresba

Jdeme na to!