Společnost NEWTON Media přizpůsobila organizaci globálním cílům

MG 2739a 1

Věra Lhotská se stala od 1. 1. 2016 generální ředitelkou NEWTONU pro Českou republiku.

Rosteme! Heslo, které si v uplynulém roce vzal NEWTON za své, se začíná naplňovat. Globální CEO NEWTON Media group Petra Mašínová oznámila vstup do mezinárodního byznysu při udržení pozice lídra na trhu v Česku. Novým globálním cílům teď společnost přizpůsobila organizaci vrcholového managementu. Petra Mašínová se bude plně věnovat globálnímu řízení a mezinárodním projektům. Generální ředitelkou NEWTON Media Česká republika je nově Věra Lhotská.

Petra Mašínová uvedla, že NEWTON je připraven pracovat pro globální vedení velkých světových firem, stejně jako pro mezinárodní instituce: ,,Jsem ráda, že NEWTON Media group dospěl do fáze, kdy má všechny předpoklady být konkurenceschopným hráčem na světovém trhu v oblasti ‘media intelligence’ s působností v 8 zemích. Budujeme silnou mezinárodní skupinu založenou na zkušených odbornících s dlouholetou praxí v oboru. Jsem si jistá, že jsme teď připraveni postavit se vedle nejsilnějších hráčů, jakými jsou například Kantar Media nebo Gorkana.”

Řízením aktivit NEWTONU v České republice byla pověřena dosavadní zástupkyně generální ředitelky a šéfka marketingu a mediálních analýz NEWTON Media, a. s., Věra Lhotská. Podobně, jako je tomu v Polsku a na Slovensku, má tedy NEWTON Media v Česku v osobě Věry Lhotské vlastní generální ředitelku. Podle ní je hlavním cílem české části skupiny v roce 2016 ještě více upevnit pozici lídra na českém trhu: „V uplynulém roce jsme se na nové úkoly pečlivě připravovali. Máme dobrý základ a posílili jsme servis pro klienty. Zlepšení péče o zákazníka vychází z detailní znalosti jeho potřeb a jejich naplňování. Připravujeme výrazné zefektivnění našich výrobních procesů, které nám umožní pružněji reagovat na potřeby našich klientů. Jednou z našich hlavních priorit letošního roku je představení nové platformy, kde klienti uvidí relevantní data jak z tradičních zdrojů, tak ze sociálních sítí. NEWTON tak pružně reaguje na měnící se mediální svět a nové technologie.”

Čtěte také

pr_brunch_f2
Blog

26. PR Brunch v ČTK: Specialisté diskutovali AI i měření komunikace

Jak se mění role public relations v době umělé inteligence? A jak přistupovat k měření dopadu komunikace ve světě, kde se důvěra stává vzácnou měnou? Tyto i další otázky rezonovaly na 26. PR Brunchi, který se uskutečnil 4. září v PressCentru České tiskové kanceláře. Akci pořádala agentura PRAM Consulting společně s NEWTON Media a ČTK.

global_trends
Blog

Sledujte globální trendy a využijte je k růstu vaší firmy

V dnešním rychle se měnícím světě už firmám nestačí soustředit se jen na domácí trh. Globální trendy ovlivňují prakticky každý obor, od technologií přes finance až po zákaznické chování. Firmy, které je dokážou včas sledovat a přizpůsobit jim svou strategii, získávají náskok před konkurencí. V tomto článku si ukážeme, jak trendy systematicky sledovat a využít je ve prospěch vašeho byznysu.

narodni_snem_regionu
Blog

Český Krumlov hostil XIX. Národní sněm regionů

Ve dnech 13. a 14. srpna 2025 se v Českém Krumlově uskutečnilo tradiční celostátní setkání představitelů měst, obcí, krajů, sdružení obcí, MAS a regionálních aktérů – Národní sněm regionů. V roce, kdy se konají volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, se sněm zaměřil na strategické otázky směřování veřejné správy, novelizaci zákonů a budoucnost českých regionů. Zástupci NEWTON Media byli u toho.

Monitoring_Linkedin
Blog

Proč sledovat LinkedIn v rámci mediálního monitoringu 

LinkedIn už dávno není jen online nástěnka pracovních nabídek. Dnes je to živý komunikační kanál, který lze monitorovat a získat tak cenný obsah pro váš monitoring médií. Jak monitorovat obsah LinkedInu a jaké výhody vám to přinese?

telefon kresba

Jdeme na to!