Parlamentním volbám přizpůsobují služby i analytické společnosti

Praha Poslanecka snemovna Parlamentu Ceske republiky scaled

Společnost NEWTON Media, největší nadnárodní středoevropská společnost monitorující mediální trh, připravila před nadcházejícími parlamentními volbami speciální nabídku monitoringu tohoto tématu. Služba včasného varování například při prvním zveřejnění důležité informace pošle upozornění na mobil, dále pak mediální analýza, která průběžně zhodnocuje mediální obraz, dopad reakcí a chybějící témata v komunikaci, či osobní mediasearch, který obsahuje kompletní databázi jednotlivých mediálních vystoupení.

Společnost NEWTON Media, největší nadnárodní středoevropská společnost monitorující mediální trh, připravila před nadcházejícími parlamentními volbami speciální nabídku monitoringu tohoto tématu. Služba včasného varování například při prvním zveřejnění důležité informace pošle upozornění na mobil, dále pak mediální analýza, která průběžně zhodnocuje mediální obraz, dopad reakcí a chybějící témata v komunikaci, či osobní mediasearch, který obsahuje kompletní databázi jednotlivých mediálních vystoupení.

„Velmi atraktivní je podle našich průzkumů především takzvaná Služba včasného varování, kde se odběratelům okamžitě upozorněním do mobilu objeví zveřejněné informace podle témat či osob, které se rozhodnou mediálním monitoringem sledovat. Odběratel tak bude moci rychle reagovat na důležité změny ještě před masovým rozšířením,“ řekla Gabriela Klementová, Business Development Manager společnosti.

Od počátku září navíc NEWTON Media bude průběžně sledovat internetové zpravodajství – 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. V internetovém sledování jsou doposud zařazeny desítky zemí a jejich seznam se stále rozšiřuje. Systémem Newton News je sledováno více než 1500 zpravodajských serverů. Monitorováno je v současnosti 36 zemí.

„Samozřejmě balíček služeb nekončí volbami. Po volbách si může každý odběratel objednat Knihu výstřižků – jde o jedinečný způsob dokumentace kampaně formou reprezentativní knihy v pevné vazbě, která obsahuje nejdůležitější články mediální kampaně,“ dodala Gabriela Klementová.

Mediální analýza v každém okamžiku představuje přehledný rozbor obrazu společnosti, politické strany, osobnosti nebo tématu, který o ní vytvářejí média. Tyto cenné informace, získané na základě obsáhlého množství materiálu, umožňují klientům kvalifikovanější rozhodování a zvyšují ve svém důsledku jejich konkurenční výhodu. Mediální analýza umožňuje vysledovat trendy, odhalit skryté souvislosti a je schopna včas upozornit na rizika i příležitosti.

„Mediální analýza zachytí, v jakých souvislostech je sledovaný subjekt v médiích zmiňován. Umožní tak posoudit, zda některá témata nejsou opomíjena – například v důsledku nedostatku informací. Analýza přinese informace o tom, čím je v médiích obraz sledovaného subjektu vylepšován a co jej nejvíce poškozuje. Výpočet mediálního dopadu rovněž určí, která témata byla zásadní pro vliv na čtenáře a posluchače,“ shrnula Věra Čarná, vedoucí útvaru mediálních analýz.

Společnost NEWTON Media vytváří elektronický archiv plných znění jednotlivých periodik, který se denně rozšiřuje o mnoho desítek tisíc nových zpráv. K převodu článků z grafické podoby do tvaru vhodného k dalšímu zpracování provádějí pomocí vlastního unikátního patentovaného postupu, který zajišťuje absolutní obsahovou shodu s původní tištěnou podobou.

NEWTON Media, a. s., je největší nadnárodní středoevropskou společností monitorující mediální trh. Dodává v elektronické podobě plný obsah zpráv z tisku (novin, časopisů), zpravodajských pořadů televizních a rozhlasových stanic, agenturního zpravodajství a internetu. NEWTON Media, a. s., vlastní nejbohatší archiv plných znění sahající až do roku 1993. Informace zpracovává na vysoké profesionální úrovni a poskytuje celou paletu služeb založenou na práci s nimi. NEWTON Media, a. s., poskytuje klasický monitoring, mediální analýzy, oborové výběry, manažerské a znalostní produkty, zprávy včasného varování a další služby. NEWTON Media, a.s. nabízí široké služby vydavatelům.

Produkty a služby společnosti jsou vždy maximálně přizpůsobeny požadavkům jednotlivých klientů. Standardně je nabízen zkušební provoz zdarma pro prověření vysoké úrovně služeb NEWTON Media, a.s. Softwarové aplikace včetně uživatelských rozhraní a speciální vyhledávací technologie, které byly vyvinuty na míru naší společností, umožňují klientům pohodlně a efektivně pracovat s informacemi a tvořit tak vlastní přidanou hodnotu.

Čtěte také

giving_tuesday_logo
Blog

Black Friday vs. Giving Tuesday: Vítězí v českých médiích štědrost, nebo konzum?

Když se řekne Black Friday, většině z nás se okamžitě vybaví nákupní horečka, obří slevy a přeplněné obchody. Oproti tomu Giving Tuesday, který vznikl v roce 2012 v USA jako reakce na rostoucí listopadový konzum, symbolizuje štědrost, solidaritu a dobročinnost. Tento den, připadající na úterý po Dni díkůvzdání, si postupně našel cestu i do Česka. Jak ale oba fenomény rezonují v českých médiích?

dashboard nahled
Blog

Dashboardy v NewtonOne: váš okamžitý přehled nad mediálními daty 

V dnešní zrychlené době je důležité mít mediální data a přehled o výstupech vždy po ruce. V aplikaci NewtonOne si můžete vytvořit libovolný počet vlastních dashboardů – přehledných widgetů, které v reálném čase zobrazují data z vašeho monitoringu a případně také z mediálního archivu.

Automatizace_n1ng
Blog

Ušetřete čas v NewtonOne: 4 chytré tipy na automatizaci

Trávíte denně desítky minut tím, že ručně označujete zprávy a třídíte mediální data v monitoringu manuálně? S modulem Pravidla v aplikaci NewtonOne nové generace to můžete dělat chytřeji. V tomto článku vám ukážeme čtyři konkrétní tipy, jak si díky automatizaci ušetřit čas, zefektivnit práci s monitoringem a mít jistotu, že vám nic důležitého neunikne.

blog_pr_index
Blog

PR Index: Měřte svou mediální komunikaci v reálném čase

PR Index je analytický nástroj, který slouží k měření a hodnocení efektivity mediální komunikace. Tento index umožňuje objektivně porovnávat a vyhodnocovat mediální výstupy nejen podle jejich kvantity (např. počet článků či zmínek), ale především podle kvalitativních ukazatelů.

dny_ai_2025
Blog

Startuje český festival umělé inteligence DNY AI 2025

Ve dnech 3. až 16. listopadu 2025 proběhne po celé České republice už čtvrtý ročník festivalu Dny AI, největšího setkání odborníků, inovátorů, firem i veřejnosti, které spojuje jedno téma: umělá inteligence pro všechny.

telefon kresba

Jdeme na to!