NEWTON Media posílí svou pozici na Slovensku. Akvizice části SITA rozšíří nabídku a osloví nové klienty

sita

Společnost NEWTON Media a bratislavská SITA završily v uplynulých dnech pětiměsíční proces technologické a procesní integrace divize monitoringu médií. Tento proces je důsledkem akvizice divize monitoringu médií SITA slovenskou pobočkou společnosti NEWTON Media. Integrace je významným milníkem strategického partnerství obou firem. SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. bude navíc i nadále v zastoupení NEWTON Media poskytovat služby monitoringu médií existujícím i novým klientům.

Akvizice divize monitoringu médií SITA je součástí dlouhodobé strategie společnosti Newton Media budovat a upevňovat své postavení lídra středoevropského trhu mediálního monitoringu a analýz. „Strategické partnerství se společností SITA nám na Slovensku umožní oslovit širší klientskou základnu a nabídnout jim pestřejší portfolio produktů, které mohou podpořit jejich konkurenceschopnost“, uvedla Petra Mašínová, generální ředitelka NEWTON Media a.s.

„Spojením nejlepších technologických řešení obou společností do jedné služby získají klienti SITA a NEWTON Media bezkonkurenčně kvalitní a hodnotný produkt,“ uvedl generální ředitel SITA Ivan Sámel. „Klientům garantujeme zachování flexibility služeb, na jakou byli zvyklí,“ dodal.

SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. poskytuje monitoring médií od roku 2005 a v posledních dvou letech byla jedničkou na slovenském trhu. NEWTON Media je lídrem monitoringu a analýz médií v České republice, kde zahájila své podnikání před bezmála 20 lety. Na Slovensku působí od roku 2003. Významné postavení na trhu mediálního monitoringu a analýz má též v Polsku. Společnosti NEWTON Media v ČR, SR a Polsku jsou aktivní i v mezinárodních odborných sdruženích FIBEP a AMEC, což jim umožňuje poskytovat služby s širokým mezinárodním záběrem.

Čtěte také

google_alerts_blog
Blog

Google Alerts vs. monitoring médií: vyplatí se placené nástroje? 

Často se nám stává, že se potenciální zákazníci ptají na otázku: Proč bychom si měli platit monitoring médií, když můžeme zdarma využívat vyhledávač nebo rovnou Google Alerts? Nedostaneme z nich stejné výsledky? Jednoduchá odpověď zní: Ne, nedostanete. A v tomto článku vysvětlíme proč.

event_summer
Blog

Letní sezóna v plném proudu: Jak mít přehled o medializaci vaší akce bez starostí

Léto je sice pro některé obdobím odpočinku, ale jiným právě začíná hlavní sezóna. Pro pořadatele festivalů, kulturních a sportovních akcí, ale například i zoo a aquaparky právě začíná vrchol sezony. Pokud i pro vaši práci nastává ta nejdůležitější část roku, pak jsme tady pro vás – pohlídáme vaše mediální data, abyste měli v létě o starost méně.

auto prepisy blog
Blog

Automatické přepisy během chvíle: nově v N1NG

Naše aplikace NewtonOne NG pro správu monitoringu médií se neustále vyvíjí – a teď přichází s funkcí, která výrazně zjednoduší práci všem, kdo pracují se zvukovými záznamy nebo videi. Nově najdete v platformě modul Automatické přepisy.

blog startupy
Blog

Business Intelligence v praxi: startupy a malé firmy

Malé firmy a startupy musí často pracovat s omezenými zdroji a informacemi. Přesto je právě rychlý a přesný přehled o datech klíčem k úspěchu. Business Intelligence (BI) nástroje umožňují shromažďovat, analyzovat a vizualizovat data z různých zdrojů, čímž poskytují cenné informace, které podporují strategické rozhodování a zvyšují efektivitu procesů. Namísto spoléhání se na intuici tak mohou činit rozhodnutí založená na datech.

telefon kresba

Jdeme na to!